det kommer, just wait..

¡HOLA! Jag vet, inte varit aktiv... MEN..
Jag har haft fullt upp med handbollen i flera dagar och detta är min första dags paus på länge. Imorgon forsätter stäckdagshandbollen fram tills jul så hoppas ni förstår. Jag ska iallafall lova på mitt liv att det blir minst två idag och ska försöka fixa några tidsinställda om jag får tid till det,

men sålänge...
För att ni ska få fler episoder så behöver jag fler tips & idér, langa in några så lovar jag att det kommer gå fortare för mig att blogga vilket som betyder att jag kan göra fler ;)

o, Vill ni att jag ska ha någon låt till varje inlägg? :) Eller då & då? :) Eller aldrig? :)

Här kommer även två bilder från headern som några styckna frågat efter:


Kommentarer
» Anonym

Ja du Borde ha låtar :D

2010-12-17 17:56:27
» Sandra

låtar lite då och då :) och kan du kanske lägga upp de andra två bilderna från headern också? :)

2010-12-18 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback