You change my life - Episode 30.

- Lova nu att du blundar, annars blire inte kul! sa Justin och dom andra två flinade lite. Jag gjorde som han sa och blundade och kände att bindeln nu var av.
- Vi säger till när du får titta......... Nuuuuu. Jag kollade och jag kunde inte tro mina ögon. Det varto en massa delfiner.
- Vi ska åka på dom idag, Mathilda sa att du alltid velat göra det. sa han glatt.
- åååh, gud så kul!

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, detta hade jag velat göra ända sen jag var liten och nu kommer jag äntligen få göra det..

Jag & Mathilda gick in i ett omklädningsrum för att byta om till bikinisar medans killarna gick in i ett annat omklädningsrum. När vi bytt om och var klara så stod Justin och Christian redan där och vänta på oss. Jag undrar verkligen hur snabba dom egentligen var för jag tyckte vi var ganska snabba endå..

*Efter att dom åkt på delfinerna*

Detta var den bästa dagen i mitt liv tror jag. Jag fick äntligen göra något som jag länge drömt om sen att det var med mina nära och kära gjorde ju hela saken ännu bättre. Vi hade nu åkt klart och det var verkligen en cool upplevese, dom var så söta och "snälla". Jag vet inte om man kan säga att ett par delfiner är "snälla" men dom var med och poserade framför kameran med Justin, hur gulligt som helst. Dessa fotona ska sparas och sättas upp på väggen!!

Jag & Mathilda stack nu, återigen, till omklädningsrummen men denna gången duscha vi av oss och gjorde oss fräscha. Jag kollade snabbt på klockan när jag fixat till mig, den var kvart över 4. Självklart så stod killarna och vänta på oss och vi åkte sedan raka vägen hem. Direkt när vi kom hem gick alla och la sig, vi var super trötta efter denna dagen och vi var tvungna att vila lite. Vi skulle ut sen igen på middag vid åtta hade vi bokat bord. Jag visste inte riktigt vart vi skulle Justin sa att vi skulle till "en helt vanlig restaurang med mat". Vågar jag tro på det??

Justins perspektiv:
När vi kom hem var jag super trött och alla gick och la sig, förutom jag. Jag hade inte hunnit det. Jag låtsades att sova men när jag sedan märkte att alla hade somnat så stack jag iväg. Jag var tvungen att fixa inför ikväll. Jag skulle få ha en egen liten middag med Sofie, toppen. Christian och Mathilda skulle ju också dit, men de skulle sitta några bord bort så vi skulle kunna få lite ensam tid, och det uppskattade jag verkligen.

Jag startade igång bilen och rullade sedan iväg mot restaurangen. Den låg ungefär 5 minuter här ifrån. När jag kom fram så var det svart i hela restaurangen, jag undrade vart Usher och dom var, det var ju dom skulle skulle hjälpa mig att fixa allt. Jag tar upp min mobil så att jag ska kunna se något och precis när jag får tag på den tänds det. Dom hade ställt en stod svart skärm framför bordet där vi satt så att jag skulle tro att det var kolsvart. När jag såg bordet och hur fint dom hade gjort blev jag så glad att jag inte visste hur jag uttryckte mig.

Nu var det iallafall gjort så jag bar mig av till affären där jag köpte en ask med chokladhjärtan i och gick sedan vidare till en smyckesaffär. Jag hade inte någon särskilt bra smak för halsband och sånt så jag kollade på några olika halsband sedan frågade jag vad hon som jobbade där tyckte. Det fick bli ett halsband med ett silverhjärta där det stod "My heart belongs to your". Jag hoppades att hon skulle gilla det, om inte så visste jag inte riktigt hur jag skulle göra..

Jag kollade på klockan, den var redan sju, bäst att skynda mig hem. När jag kom hem låg alla och sov, jag puttade lite lätt på Sofie så att hon skulle vakna.

- Sofie, vi ska vara på restaurangen om en timma så att du vet. sa jag försiktigt.
- ahmm.. sa hon trött.
- Kom igen nu sömntuta, nu får du vakna. Jag går ner till teven så att du vet. sa jag och pussade henne på kinden sedan gick jag neråt och satte på teven där jag kollade på MTV.

Sofies perspektiv:
Jag började fixa iordning mig lite extra, vi skulle som sagt på middag. Det fick bli en fin svart klänning som jag fått i julklapp och några snygga ringar som matchade och ett par söta klackskor. Jag var klar ungefär 10 i åtta och vi åkte till restaurangen direkt. När jag kom dit trodde jag inte mina ögon, det var hur fint som helst!

Jag gick in i restaurangen bredvid Justin, han höll lätt om min midja och allt kändes så bra. Dom hade gjort en slags "gång" på golvet som ledde från dörren till bordet där vi skulle sitta. Det var fina sten plattor gången bestod av och sedan längst sidorna så var det en massa rosenblad, det var verkligen vackert. Och på tal om bordet, det var hur fina bestik och möbler som helst, allting glänste. Det var även fina värmeljus runt om lite här och var som doftade super gott. Justin ledde mig till det vackra bordet och jag visste inte vad jag skulle säga.

- Varsegod att sätta dig ner min sköna. sa han och putta sedan ut stolen.
- Tack min prins sa jag och satte mig sedan ner. Vi satt där en stund och bara kolla in i varandras ögon, som vanligt, och hans var lika perfekta som vanligt.
- Justin, jag vet inte vad jag ska säga. Detta är så himla fint..
- Du..
Skitkass/bra? :) Kommentera, dåligt med det tycker jag !! :((

Kommentarer
» Scullcandyphoto.blogg.se

Gryymt!! :D

2010-12-30 21:38:53
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» mayima <3

Meeer och den va bra oroa dig ine

2010-12-30 22:10:56
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» annaa

skit bra ju :D

2010-12-30 22:14:50
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Johanna/Moonlight

Neje inet alls dålig raka motsatsen amazing (stavning) :D

2010-12-30 22:21:05
» elvina

det var inte alls dåligt,det var jättebra! :)<3

2010-12-30 22:26:44
URL: http://evvetano.blogg.se/
» a

2010-12-30 22:39:37
» amanda

jättebra :D!!!

2010-12-30 22:40:21
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» ronja ♥

bra (: fast näe, awsome (: ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback