You change my life - Episode 31.

Det var även fina värmeljus runt om lite här och var som doftade super gott. Justin ledde mig till det vackra bordet och jag visste inte vad jag skulle säga.

- Varsegod att sätta dig ner min sköna. sa han och putta sedan ut stolen.
- Tack min prins sa jag och satte mig sedan ner. Vi satt där en stund och bara kolla in i varandras ögon, som vanligt, och hans var lika perfekta som vanligt.
- Justin, jag vet inte vad jag ska säga. Detta är så himla fint..
- Du...



..behöver inte säga någoting.
- Justin, jag vet inte hur jag ska kunna gottgöra detta...
- Du kan ju alltid ge mig en puss maybe? sa han och stäckte sig över bordet samtidigt som han putade på läpparna. Jag gav han en snabb puss och satt mig sedan ner igen, jag var tvungen att busa lite med honom.
- Jaha, tack! Den var ju inte snabb eller så...
- Du sa bara en puss...
- Man kan väl få en till? sa Justin och kollade sen rakt in i mina ögon.
- Nej, det var EN du bad om. sa jag lite sådär filurigt.
- Nu ber jag om en till, snälla? sa han och gjorde nu sina puppy ögon. Dom gick verkligen inte att  motstå så han fick den puss han ville ha och det var nu inte en såndär "snabbis".

Vi satt där en kort stund och bara snackade och jag började fundera för mig själv när man egentligen får menyn här.
- Asså du Justin?
- Yes babe?
- Får man aldrig någon meny här?
- Asså.... började han och gjorde sedan en vink mot personalen och dom kom ut med en vagn full av mat som dom ställde jämte vårt bord, önskade oss en trevlig måltid och gick sedan där ifrån.
- Justin, vad är detta?
- Jo asså... jag visste inte riktigt vad du ville ha så jag hade för beställt lite olika, hoppas det var okej?
- Det är väl klart. sa jag och skratta till lite.

Hade han verkligen vågat ta en risk att beställa utan att jag visste om det? Sånt är så himla gulligt satt jag och tänkte för mig själv. Jag öppnade de olika locken för att se vad som gömde sig under dom och helt plötsligt så slår Justin till mig på handen när jag hade öppnat några och skulle öppna en till.

- Vad fan gör du Justin? sa jag och kollade chokat på han och skrattade sedan lite.
- Hehe, förlåt. sa han och rodnade nu till. Jag tänkte bara att vi skulle vänta med att kolla i den lite.. Förlåt om det gjorde ont.. sa han och kollade på mig med hetsen om att få ett svar  att det var okej.
- Fyfan för dig Justin! Hur kunde du? sa jag arg, nästan skrek det.
- Förlåt Sofie, det var verkligen inte mening. sa han och kollade oroligt på mig.
Jag började nu att gapflabba, jag var ju inte seriös. Han trodde verkligen på mig.
- Du skulle sett din min! sa jag samtigt som jag skrattade. Det såg så jävla roligt ut! sa jag sen när jag lugnat mig lite och Justin satt där och skämdes, otroligt roligt. Jag börja nu ta min första tugga av det jag lagt på fatet iallafall, det var bl.a. kycklingfilé. Den var perfekt lagad och super god, jag smakade på de andra små smaskiga sakerna, detta var den bästa restaurangen jag någonsin varit på! Allt var perfekt tillagat och smakade finemang.

Vi satt där under middagen och bara pratade, åt och skrattade lite då och  då. Det var skönt med lite ensam tid med Justin, det kändes som att det var så längesen det bara var "vi", kan man uttrycka det så? Låter det kanske fel? Nae, jag vet inte.. tänkte jag nu för mig och mina tankar bara rulla och rulla. Nej, nu får jag ta och ge mig. Jag kan inte alltid sitta och dag drömma...

Vi var ifall nu klara och jag tror att jag aldrig någonsin varit såhär mätt förut, trots att man var mätt så fortsatte man att äta för att det var så himla smaskigt.
- Justin, detta var verkligen super gott! Jag tror att jag kommer rulla hem, seriöst asså... Jag är proppmätt!
- Haha, jag med. sa han när han gjorde sitt härliga leende och sitt härliga skratt.

- Du kan få öppna den sista locket nu om du vill, sa Justin och gjorde sedan sitt härliga leende, ännu en gång. Jag gjorde som han sa, man vågade ju inget annat. Innan jag öppnar ser jag att Justin sitter spänt och väntar på att får se hur jag uttrycker mig eller något, vad var det egentligen? Desert, ohnej, det orkar jag inte..

Jag öppnar locket där jag ser att det ligger en liten ask. Jag öppnar asken. Jag sitter där med en öppen mun som en fågelholk, jag är chokad, glad, förvirrad. Ja, allt man kan vara. Ni ska bara veta vad som låg i den... Det var ett fint silver halsband med ett hjärta på, på hjärtat stod det "My heart belongs to your" Mina ögon blev tårfyllda när jag såg det och Justin kollade oroligt på mig.

- Vad var det? Var det inte fin? Gillar du inte det? Jag kan genast lämna tillbaka det.. sa han oroligt samtidigt som han skaka och kollade förvirrat på mig.
- Justin, jag vet inte vad jag ska säga. Det du gett mig idag är det finaste jag någonsin fått, påtal om halsbandet. Åh, justin.. sa jag och slängde mig nu om honom så att han höll mig i sin famn.

Tänk, jag kan inte ha en mer perfekt pojkvän än Justin. Jag har aldrig känt mig så här speciell, vacker och lycklig som jag kände mig just denna kvällen. Det kändes som att ingenting kunde stoppa oss nu..
Bra/Dålig?
Det där med "inget kan stoppa oss nu"
Vågar man tro på det eller kommer det att komma hinder?;)

Kommentera med vad ni tycker ska hända !<3

btw: Iknow att de varto en kort episode, men det är trots allt sista dagen på detta året, nytt år snart då alltså ;)

Kommentarer
» elvina

det är ju bara sanningen så varsegod :)

den här episoden var också grym ju,längtar till nästa ;)<3

2010-12-31 00:49:32
URL: http://evvetano.blogg.se/
» itsabieberstory

läs gärna våran justin-novell blogg :D

2010-12-31 01:01:48
URL: http://itsabieberstory.blogg.se/
» mayima <3

älskar hoppas det händer meerrr drama :D <<3

2010-12-31 01:25:35
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» HANNAS.NU - Bli dagens blogg!

Nu är vinnaren dragen, kolla om du vunnit! :D Var gärna med och tävla idag igen, få tusentals läsare! GOTT NYTT ÅR!

2010-12-31 09:37:28
URL: http://hannas.nu
» Johanna/Moonlight

Naw, det var ju hur bra som helst :D

2010-12-31 10:52:16
» Karin

Oh Damn va bra!!

Gott nytt år på dig :)

2010-12-31 10:55:13
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
» amanda

åh gud va gulligt...... :)

happy new year :D!

2010-12-31 11:40:16
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 12:47:22
» Scullcandyphoto.blogg.se

Wihii, älskar eran novell :D :D

2010-12-31 13:05:48
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» amanda

sv: Håller mer dig! :)

tack! :)

2010-12-31 13:52:31
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Anonym

Jättebra ;)

Men jag tror det kommer komma fler hinder för dom..

Men att det ordnar sig igen efter det :)

Men SNÄLLA,gör inte detta till en sån här story där tjejen blir gravid,så är det i typ alla jag läser/läst och det är liiiite jobbigt..

Så gör inte det till en vanlig som alla andra,denna är annorlunda.. Det är drf jag älskar att läsa den ;)

2010-12-31 14:57:46
» Julia ♥

SKITBRA !! NAWW !! ♥ meeeer :D

2010-12-31 15:17:57
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» annaa

as braaa :D

2010-12-31 15:57:33
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback