You change my life - Episode 28.

- Oj, blev lilla Christian chokad? sa hon och började sedan att skratta ännu mera.
- hahah, ohjaa! sa jag och började nu att skratta med.
- Vilka är här egentligen? sa Justin och Sofie i kör och vi började då att skratta ännu mera.
- Våra föräldrar! fick Mathilda fram imellan skratten. Vi satt där ett bra tag och bara skratta, så småningom kom föräldrarna in.
- Ojdå, här ses det ut att ha rolig! sa dom och dom flesta i rummet skrattade nu, även föräldrarna. Vad alla skratta åt var det ingen som förstod.



Sofies perspektiv:
Dagen rullade på och vi hade det super trevligt. Vi hade gjort massvis med knäck som vi skulle kunna knapra i oss, suttit fram ett stort fat med clementiner och massvis med annat gott. Vi "barn" var mest uppe på övervåningen och spela tv-spel, snacka och hade det allmänt trevligt medans man hörde en massa skratt från nedervåningen hela tiden där föräldrarna satt.

- Sofie? sa Justin lite försiktigt när han spelade.
- Ja? sa jag och kollade upp på honom med en frågande blick.
- Skulle du vilja gå ut en liten stund? Känns som att vi behöver snacka lite.. sa han och kollade sedan på mig.
- Visst! sa jag och vi reste oss upp sedan gick vi ut hand i hand. När man kom ut från rummet hörde man Mathilda och Christian "WOW, det är bara till och vänta och se vad som kommer hända" sa Christian och de började sedan skratta, även så vi.

- Vart ska vi gå? sa jag lite försiktigt och kolla sedan in i hans underbara ögon.
- Vi kanske kan gå till piren?
- Ja visst, jag har aldrig varit där förrut såhär på kvällkvisten.
- Då har du verkligen missat något riktigt fint, men jag är glad att jag är den som får visa dig det.

Vi gick där hand i hand längst gatan neråt piren. När vi kom ner trodde jag att jag drömde, det var verkligen fint. Vi gick längst ut på piren, vi stod där och bara höll om varandra. Det var så himla mysigt, det var skönt att äntligen vara tillbaka med Justin. Känna doften av hans nyduschade hår, av hans goda parfym och se in i hans perfekta ögon. Jag skojar inte, dom var verkligen perfekta!

Vi går sedan längst stranden. Det kändes som på filmer. Går där vid vattnet med skorna i ena handen och Justin i andra. Helt plötsligt börjar Justin springa längst stranden mot någon buske, när han sedan kommer dit tar han upp en svart gitarr och springer sedan ner till mig och börjar gå längst strandkanten. Han börjar spela och sjönga för mig.


"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you By now you should've somehow realized what you gotta do I don't believe that anybody feels the way I do about you now.."

sedan forsatte han med...

" Backbeat the word was on the street that the fire in your heart is out I'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt I don't believe that anybody feels the way I do about you now.."

"And all the roads we have to walk along are winding And all the lights that lead us there are blinding There are many things that I would like to say to you I don't know how..."

När vi gick där lägst strand kanten och han sjöng så kände jag hur tårarna börja rinna och jag kolla ner i sanden där mina tårar droppa ner, tillslut hade han sjungit klart låten ut.
- Sofie? sa han och tog två av sina fingrar på min haka och förde sedan mitt huvud uppåt. Nu stod vi där och såg in i varandras ögon, jag trodde jag skulle smälta vilken sekund som helst.
- Jag menar verkligen det jag sjung. sa han och kysste mig mjukt.

Kyssen var perfekt, det var vi två, dom enda på stranden kyssandes, mitt framför solnedgången. Helt plötsligt så märker jag att det blixtrar till överallt. Vi avslutar kyssen och kollar runt oss. Jävlar, en massa paparazzis !
- Kom, spring bara efter mig! viska Justin i mitt öra och vi börjar springa allt vi kunde. Paparazziserna gav sig inte och sprang efter, det var så sjukt jobbigt att springa där i den tjocka sanden.


Blev tyvärr bara en episode igår men jag hade inte tid :)
Idag blir det minst en till!
Bra/dålig episode?
För att jag ska kunna fortsätta skriva så behöver jag fler idéer.

Btw: Kommentera gärna och säg vad ni tycker om den nya headern. Ful? Fin? Sådär? Bättre än förra? Sämre än förra? Sägsägsäg, jag vill veta vad ni tycker! :)

Kommentarer
» amanda

hehe du har hoppat över episode 28 ;)

och den nya headern är jättefin!

2010-12-30 14:55:24
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Anonym

Aah skit bra due verkligen duktig

2010-12-30 15:09:35
» Johanna/Moonlight

Dt var jättebra x 1000000:D mer,mer!!!

Ja vet vad de kan göra:D De kan typ simma med delfiner....någonstans hahha :P

Men bara en ide ;)

2010-12-30 15:17:25
» amanda

sv: Hahah, no problemo! ;)

2010-12-30 15:19:58
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» mayima <3

meeerr

2010-12-30 15:36:11
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» elvina

jättebra episode! :D

kommer det mer idag/ikväll? :)<3

2010-12-30 16:05:49
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Anna

sv: åh tack för att du uppdaterar mig! :) du har en asbra blogg!!!



galetbraaaaaa! :D headerna är jättefin!

2010-12-30 16:20:14
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» Anna

*headern

2010-12-30 16:20:28
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» ronja ♥

jag gillar headern, den är värkligen fin, men på grund av honom (:



kolla gärna min [novell]blogg, om ni vill (:



kram ronja (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback