You change my life - Episode 22.

Sofies perspektiv:
Fanfanfan! Vad har jag gjort? Jag ångrade genast allt. Det Justin gjort mot mig var inte okej, men att ge tillbaka? Jag känner en sån fruktansvärd skuldhet till han. Jag visste inte att han skulle bli så sårad. När han gick där ut från cafét, det gjorde ont i hela mig. Jag klarade inte av att titta på honom. Han stod där, på andra sidan av fönstret och kollade på oss. Han ögon var röda och uppsvulna, vad hade jag nu ställt till med?


Jag klarade inte längre av att vara på cafét med Chris, jag sprang genast ut till Justin. När jag kom till fönstret där han stått så var han inte där, jag kollade mig runt om och en bit bort såg jag han springa. Jag sprang så fort jag kunde, jag sprang så fort att jag till och med sprang ikapp honom. Jag grabb tag i hans arm men han slet sig ur den.

- VAD FAN ÄR DET DU VILL MIG EGENTLIGEN? skrek Justin hysteriskt och sedan flödde tårarna i floder på honom. Gud, vad hade jag ställt till med? Han verkade helt förkrossad.
- Justin snälla, lyssna på mig!... asså... fortsatte jag sedan.
- ASSÅ VADÅ? FATTAR DU INTE ATT JAG HADE KÄNSLOR FÖR DIG? skrek han hysteriskt ännu en gång och han hade verkligen brast ut i gråt.
- Det var inte mening att det skulle bli såhär..
- Bli hurdå? Att jag skulle komma på dig med en annan?
- Justin, du förstår inte!
- Jo, jag förstår precis.
- Nej, det är det du inte gör! Jag är inte tillsammans med Chris, han är en nära vän sen barndomen och han hjälpte mig med en sak bara.
- Hjälpte dig med vadå? Det var inte så det såg ut..
- Asså okej, jag ska berätta.. Detta var exakt den grej du gjorde mot mig för ungefär 1 vecka sen, jag ville ge igen. Fattar du inte de? Fattar du inte hur sårad jag har känt mig enda sen dess? Hur sviken jag känt mig?
- Seriöst, jag tror inte på den skiten du säger. Visst, det var inget bra gjort av mig, det var puckat, men det är inget jag kan göra något åt nu. Jag tror inte på din skit, du har säkert skrapat ihop denna snabba story för att ha någon bort förklaring. Den funkar inte på mig. sa Justin och började sedan springa det fortaste han kunde runt hörnet.

Jag sprang efter men denna gången hann jag inte ikapp, han var snabb, riktigt snabb. Han sprang nu det fortaste han kunde, jag hade ingen chans att hinna ifatt han. När han kom till gatans ände hoppa han in i sin bil och började rulla iväg. Detta kunde inte betyda slutet, eller? Jag sprang efter bilen och banka på rutan.

- Justin, snälla. Stanna! Vi kan snacka om det, snälla? Du kan inte bara sticka nu. Stanna! Justin stannade bilen och rullade ner rutan.
- Sofie, jag vill aldrig ha något att göra med dig igen. Jag vill aldrig se dig igen, det gör för ont. Fattar du? Hejdå, ha ett bra liv. sa han och rulla upp rutan sedan starta han bilen och åkte iväg.

Där stod jag mitt på gatan som ett fån ute i regnet med tårar som forsar ner längst min kind. Jag började att gå hemåt, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag hade aldrig känt mig såhär tom & ensam förrut, var detta slutet?
Kort episode men ska byta om och sedan fara iväg på handbollsträning, men detta är bättre än inge alls va? (a) :)
Bra/dålig? Kommentera.

Kommentarer
» Julia

Aww.. :(

2010-12-27 15:35:49
» Anonym

neeeeeeejj!!!! D: MEEEEERAA!!

2010-12-27 15:36:28
» sofiastrand

NEEEEEEEJ ! MEEEEERA NUUUUUU :'(((((((((((((((

2010-12-27 15:47:33
» Anonym

aaaaw stackars henne och justin D: MEEER:D

2010-12-27 15:52:03
» sofiastrand

MER ! <3333

2010-12-27 16:46:13
» Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-27 17:01:03
» Ida

asbraaaaa !

aså jag lipar fan !

2010-12-27 17:06:00
» Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej hej :)



Är du sugen på att få 5 st biobiljetter, en lyxig skönhetsgoodiebag eller en modegoodiebag? Kika in på min blogg och var med och tävla ;)



Kram

http://chicmommy.blogg.se

2010-12-27 17:38:44
URL: http://chicmommy.blogg.se/
» Anonym

Meeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

2010-12-27 17:59:37
» alice isacsson

neeeej det får inte vara slur mellan dem !!!!!! de passa så bra ihop !!!! men mer älskar den :D

2010-12-27 18:00:44
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
» Julia<3

2010-12-27 18:53:09
URL: http://bieberfevernoveller.lbl
» Julia <3

okejj, men skit bra iallafall <3 MERA

2010-12-27 18:55:21
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
» V

Meeeeeer, ååh va bra den är. Nästa episod nuuuuu! :D

2010-12-27 19:01:59
» Elvina

Neej,det får inte vara slut mellan dom!:(<3

2010-12-27 19:07:34
URL: http://evvetano.blogg.se/
» mayima <3

meeerrr nyuuu jätte bra

2010-12-27 19:36:18
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» Anna

Gud! Mer ikväll snälla!?

2010-12-27 20:32:29
» therese o tilda - novellblogg

SV: Tack! Nej, en tjej har gjort den :)

Btw, vi är 2 st som skriver..

2010-12-27 20:51:12
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
» Anonym

MEEEEER idah och dom FÅR INTE GÖRA SLUT1!!!!!!!!!! <333333333

2010-12-27 20:53:56
» Johanna/Moonlight

Men herregud, stackars Justin och Sofie!!! Men jag måste ha mer så himla bra!!!

2010-12-27 21:08:05
» amanda

ååh du måste skriva en till ikväll :D

2010-12-27 21:20:56
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Emma :P

meeeeeeeeeer merrrrrrrrrrrrr! :D

2010-12-27 21:21:04
» A

2010-12-27 21:48:42
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
» Julia ♥

MEN OMG VA JÄVLIGT ORÄTTVIS JUSTIN ÄR !!!! Men det var dumt av henne oxå men kom igen, HAN HAR GJJORT SAMMA SAK :O



Skitbra story !! meeer ♥ sluta inte nu :(

2010-12-27 21:59:40
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» Anonym

Hej jätte bra ,

Dt kan hända att Justiin blir tp demprimerad i en vecka och inte pratar med ng, Det enda han gör är tp sover,gråter, är inne på sitt rum, Och sofie gör en överaskning till Justin, Tex hans mamma säger att dom ska göra en sak inne i det huset Justin går in där och där är Sofie, Hon har dukat det fint till en middag och Han sätter sig och äter och dom får prata om allt och han förlåter henne,

Kram<3

2010-12-27 22:01:40
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback