You change my life - Episode 27.

- Det är för ert bästa! Kom igen Sofie, jag vet att du vill inget annat än att fixa allt med Justin igen.. hörde jag Mathilda skrika tillbaka. Dom snacka lite till, jag kunde inte riktigt höra vad dom sa. Just i detta läget så kände jag faktiskt för ingeting mer än att ordna upp allt mellan mig och Sofie.

Jag hörde några fotsteg närma sig salen igen, men jag hörde inget snack. Jag blev kallsvett, hade Sofie stuckit så att bara Mathilda skulle komma in i salen eller kom Sofie också? Mitt hjärta klappade allt snabbare och snabbare, jag kollar bort mot dörren till salen. In kommer...


Många har blivit lite "sura" på Justin och jag vet att man lätt förknippar sånna här storys med verkligenheten, så här kommer en video som visar att Justin är underbar egentligen (A) btw: Följ inte den twittren, följ min istället: ttjocksmock ;)


Mathilda & Sofie. Åh, jag blev så himla glad, jag trodde jag skulle svimma av när som helst. Jag känner att jag får tårar i ögonen när jag kollar på Sofie, hon var hur vacker som helst. Hon stod där vi trösklen och vi bara kollar på varandra, hennes ögon glänser lika så mina. Jag springer fram till henne och vi kramar om varandra.. länge. Det var längesen jag var såhär glad.

- Åhhh, vad jag har saknat dig Sofie!
- Jag har saknat dig med!
- Lova, lova att aldrig göra så igen? Jag trodde fan mitt liv var över!
- Jag lovar om du lovar att aldrig säga så där igen. Jag trodde jag skulle dö vilken sekund som helst, det var som att få en kniv i bröstet. sa hon och kysste mig sedan, det var en såndär perfekt kyss.

- Eh jahopp, ska vi kanske ta & äta? sa Christian och både han och Mathilda kollade på oss med ett leende på läpparna.
- Eh, ja just det ja... harkla jag fram och vi gick sedan och satte oss.

Sofies perspektiv:
Äntligen, allt var som vanligt igen..
Så här glad har jag inte känt mig på länge, kunde jag verkligen såras så mycket av Justin då jag bara hade känt han drygt 2 veckor? Det var helt sjukt. Även så var jag lite puckad, att jag inte fattat att han skulle komma. Det var jag som hade dukat och det var inte till tre jag dukat utan till fyra.

- Sofie?
- Ja Justin? sa jag med ett leende på läpparna och kollade sedan in i hans vackra ögon.
- Jo, asså... harkla han fram sedan gick han ut ur rummet och hämta något, in kom han med en gitarr. - Detta är för dig, sa han och gjorde sedan en släng kyss och började spela. Jag hörde direkt vilken det var, det var Rudolf med röda mulen han spelade. Även så sjöng han med sin sexiga röst. Jag kunde inte göra annat än att le och skratta åt hur söt han var.

"Rudolph, the red-nosed reindeer had a very shiny nose. And if you ever saw him, you would even say it glows. All of the other reindeer used to laugh and call him names. They never let poor Rudolph join in any reindeer games."

Låten, om ni vill höra alltså :) Dock bara en liten liten snutt av den..

När han slutligen sjöngt klart gick jag kram och gav han en lång kyss, den var perfekt. Vi började sedan att hugga i och käka. Det var allt ifrån köttbullar, ägg, prinskorv, jansonsfrestelse, spenat, fisk osv.. Det fanns hur mycket som helst att välja på! Själv så var jag inte så förtjust i julmat, men Mathilda hade lyckats riktigt bra och jag åt sånt som jag vanligtvis inte brukade äta.

Justins perspektiv:
Första dagen på länge jag känt mig såhär glad och lycklig rättare sagt. Att inte behöva deppa mer och äntligen vara med Sofie igen var som att en önskan gått i uppfyllese. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär för någon, men jag hade tydligen fel. Allt hade gått så fort. För 6 veckor sen träffa jag henne av en slump i skolkorridoren och nu sitter jag här med henne på jul, det är helt ofattbart.

Christians perspektiv:
Det plingade på dörren och jag sprang ut för att öppna, Mathilda satt på toan så hon kunde ju inte öppna. När jag öppnar så ser jag oväntat besök. Det var alla våra familjer, alltså min, Justins, Mathildas och Sofies. Jag kunde inte få fram något och stod där chokad.

- God jul ! sa de alla högt i kör.
- E-h-h, g-gg-od-d j-ju-u-l ! fick jag fram, nu stod jag där med en öppen mun som en gås. - Vad gör ni här egentligen? sa jag när choken gått bort lite.
- Vi tänkte bara överraska er! sa Sofies mamma och dom klev sedan in. När jag kommer in i matsalen sitter Mathilda där och skrattar, hon visste antagligen redan att dom skulle komma.
- Oj, blev lilla Christian chokad? sa hon och började sedan att skratta ännu mera.
- hahah, ohjaa! sa jag och började nu att skratta med.
- Vilka är här egentligen? sa Justin och Sofie i kör och vi började då att skratta ännu mera.
- Våra föräldrar! fick Mathilda fram imellan skratten. Vi satt där ett bra tag och bara skratta, så småningom kom föräldrarna in.
- Ojdå, här ses det ut att ha rolig! sa dom och dom flesta i rummet skrattade nu, även föräldrarna. Vad alla skratta åt var det ingen som förstod.

Bra/dålig episode? Känner mig rätt tom på idér, så ni får gärna ge mig idér om vad ni tycker ska hända här näst :P
Skicka idér via en kommentar eller mailen ;) (kontakt)mail: [email protected] 

Kommer förmodligen en till episode senare, beror på hur duktiga ni är på att kommentera ! ;)

Kommentarer
» Anonym

såååå bra! :) MERA!!

2010-12-29 13:38:33
» Anonym

asbra! :D

2010-12-29 13:41:05
» Shawtyymane

sv: hahaahah, oj xD

2010-12-29 13:45:28
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
» V

Bra att det har löst sig mellan Justin och Sofie, as bra, Meeeer!

2010-12-29 14:10:52
» mayima <3

meeerrr as bra go girl!

2010-12-29 14:22:53
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» jennie

jaa alt är bra melan sofie och justin jippie !!!!!!!! :) :)

2010-12-29 14:53:43
» Tess

Bra att det löste sig mellan de :D jo, minst 1 till ikv, Please ??! :)

2010-12-29 15:38:15
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
» elvina

grymt bra du! :D



sorry att jag inte svarade på förra kommentaren,men jag har inte haft internet på 4 dagar :)<3

2010-12-29 18:21:11
URL: http://evvetano.blogg.se/
» amanda

jättebra! mermermer :D

2010-12-29 20:33:06
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Johanna/Moonlight

D är så himla grymt att d löst sig mellan dem nu :D Mer,mer!!!!

2010-12-29 20:44:01
» Julia ♥

SKITBRA !! MEEER ♥ underbart att allt löste sig :D <3

2010-12-29 23:30:34
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» annaa

Kom igen, en till nu idag som du sa :D kan inte vänta mera ju, desperat här ... ;p

2010-12-29 23:44:12
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Anna

asbraaaaaa! :D

2010-12-30 01:21:17
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback