April april din dumma sill...

Igår var det första april & vi lurade ju aldrig er besökare, right?
Jag tyckte ni var alldeles för smarta, visste att jag aldrig skulle kunna lyckas... MEN däremot lyckades jag (Karro) att lura lilla Amanda (den andra ägaren av bloggen).
SMS:
Karro: "Ohshit, råka radera bloggen!!!!!!!! Jag råkade radera fel blogg, :S förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt till tusen, verkligen förlåt!" skickade jag.
Sedan snabbt där efter skicka jag ett till sms (innan hon hann svara)
Karro: "Hoppas du inte dödar mig! Men vi hade väl ändå börjat på en ny någon gång...snart (?)... Men örlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt !"

Lite kul att sedan få se vad hon svara...
Amanda: "Ooooj då, shit! Men det är sånt som kan hända! Det var ju inte meningen så! Haha nej, det är klart att jag inte dödaaaar dig! Somsagt, det var ju inte meningen! Men ja, någon gång hade vi ändå tänkt att börja på en ny..."
Haha, så himla gullig Amanda är när hon svarar... jag hade typ fått väääärsta utbrotten! xD

men, sedan så kommer ju stunden då jag berättar att det var ett skämt...
Karro: "April april... HAAHAHAHAHAHAH XD"
Amanda: "HAHAHAHAHAH NAEEE FYFAAAAAAAN KARRO!!!!!!! hahah! Jag tänkte precis klicka in på våran blogg och se om den verkligen var borta, hahahaha! xD"
i följ av...
Amanda: "HAHAHAHAAHAH, shit! Karro jag trodde verkligen på det! :PpPppPpPpPPpPppP"



Såååå, nu är det dax för dig att slänga iväg en kommentar. Har du kanske också lurat någon elller har du till och med själv blivit lurad? ;)♥

Kommentarer
» K A R I N

Hahah hade jag fått höra det hade jag nog oxå fått ett utbrott, haha!



Sv: Jag blev lurad av en kompis att hennes pappa hade fått ett jobb i Kina så de var tvungna att flytta - och jag gick på det haha!



Blev du lurad något?

2011-04-02 11:14:38
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
» Madde

Haha nej, blev inget idag. Gillar din aprilskämt! :)

2011-04-02 11:20:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
» amanda

HAHAHAHAHAAH FYFAN KARRO! TRODDE VERKLIGEN PÅ DET!!!!! :P

2011-04-02 11:47:07
URL: http://bbejber.blogg.se/
» fh

kl 6 på morgonen ringde min bästis mig och sa att hon hade 2 biljetter till Justin i danmark som hon hade haft sen dom släpptes och jag vart helt hyper och började skrika och hon bah : APRIL APRIL !!

jag trodde seriöst på det , haha ;)

2011-04-02 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback