You change my life - Episode 110

Några timmar senare:
Jag vaknade av att Justin satt och petade på mig. Jag kollade upp och han satt och log.
- Hey babe, sa han och kysste min panna.
- Hey biebs!

När vi landade och skulle ta våra väskor var det inte så jättemånga fans där, och inga papparazzis alls! Fast klockan var typ halv fem på morgonen.
När vi kom fram till det fina hotellet var både jag och Justin jetlaggade så vi la oss ner och sov i någon timme eller två. När vi sedan vaknade gick vi ut till balkongen och bara kollade på allt. Det var så himla fint här!


Ph's: weheartit.com/justindrewphotos.com


Det knackade plötsligt på dörren och Justin vände sig om.
- Vänta lite, sa han sedan och sprang in.

Sedan kom han ut igen med en bukett full med röda rosor. Han gav dom till mig och tog sedan tag om min midja.
- Justin, åh vad fina de är! Tack älskling, sa jag sedan och kysste honom.
Vi kollade varandra i ögonen och sedan började han sjunga en låt. Inte vilken låt som helst, utan One less lonley girl. Jag stod där, med hans armar om min midja, och sedan kände jag tårar komma krypandes nedför mina kinder. Han sjöng så fint. Och han sjöng till mig.

När han avslutat låten lade jag rosorna på balkongsbordet och la armarna runt honom. Sedan viskade jag i hans öra: "Kan du inte sjunga något mer?"
- Vadå? viskade han tillbaka.
- Vad som helst, sa jag och begravde mitt huvud i hans bröstkorg.
Jag kände att han smålog och sedan började han att sjunga på 'U smile'.
Han stod där med hans härliga smile och hans vackra bruna ögon som såg rakt in i mina. Jag kunde inte göra annat  än att le när jag kollade på han, just nu var allt så himla bra, skulle jag verkligen vara tvungen att berätta att det var Elliots barn? Nej, jag väntar med det...
"Your lips, my biggest weakness
Shouldn't have let you know
I'm always gonna do what they say (hey)

If you need me
I'll come running
From a thousand miles away
When you smile I smile (oh whoa)
You smile I smile"
sedan började jag att sjunga med...
"Baby take my open heart and all it offers
Cause this is as unconditional as it'll ever get
You ain't seen nothing yet
I won't ever hesitate to give you more
Cause baby (hey)
You smile I smile (whoa)
You smile I smile
Hey hey hey
You smile I smile
I smile I smile I smile
You smile I smile
Make me smile baby"

Justins perspektiv:
Jag gick in till hotellrummet och hämtade en gitarr, sedan gick jag ut till balkongen där Sofie väntade. Jag slog mig ner på en av stolarna på den stora ballkongen och började att spela lite. Vi satt där länge och bara spela gitarr, sjöng, snackade och tog det lungt. Tiden rullade på och det började att mörkna. Jag kollade på klockan, den var nästan 7. Jesus, vi har suttit här i flera timmar...
Vi gick in till rummet igen och jag gick in och tog en dusch. När både jag och Sofie sedan fixat till oss och var redo för att gå ut så gick vi ut från hotellrummet, stängde dörren och gick sedan ner, igenom receptionen och ut från hotellbyggnaden.
Vi gick runt i Venedig, hand i hand, längst gatorna bland alla mysiga restauranger. Vi kunde inte riktigt bestämma oss för vart vi skulle äta, men vi bestämde oss tillslut för att äta på A Beccafico.


KOMMENTERA!!! Vad tycker/tror ni ska hända? :D

Vill vill åtminstonde ha 10 kommentarer innan nästa episode! :)

/ KARRO & AMANDA! (Karros blogg är inte blogg.se utan beldo.se den tipsas! Lite klurig i början men man lär sig!)

Kommentarer
» Ebba :D

fiiint! <3 jag tycker att det ska visa sig vara justins barn ändå!

2011-04-09 17:14:42
URL: http://myylifeisminee.blogg.se/
» Julia

Meeera skit bra,



Snälla ett till idag ? (L)

2011-04-09 17:19:05
» Anonym

Tycker att dom ska bråka "DRAMA" nu för det börjar bli lite tråkigt men skitbra annrs:) och det ska INTE vara JB'S barn:(

2011-04-09 19:58:29
» Julia

Håller med Ebba, det borde vara Justin's barn. :)

2011-04-09 21:52:05
» jennie

nee justin ska inte bli sur på henne han ska förstå att hon ville ha till backs honom och att barnet är dött !!! han ska inte bli sur pallar inte drama !!!!!

2011-04-09 23:23:38
» mikaela

håller Ebba, jag tycker det ska visa sig att det är justin's barn ändå!

2011-04-10 18:38:28
URL: http://svaahnen.blogg.se/
» Becka

Meeeer. :D

2011-04-10 19:16:18
» Anonym

älskar eran blogg!!

2011-04-10 19:26:20
» Anonym

åååh underbart att läsa novellen eftersom jag älskar justin + att jag heter sofie :')

2011-04-10 19:27:03
» Anonym

mer mer mer meeeeeeeeeeeeeer

2011-04-10 19:27:18
» KLARA

Publicera den nuuu!<333

2011-04-10 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback