You change my life - episode 112.

Jag tog tag i båda hennes händer och vände henne mot mig. Jag såg henne i ögonen och släppte sedan taget om hennes händer igen. 
Hela jag darrade jag nervositet. Jag är inte ens såhär nervös när jag ska uppträda för 20 000 pers. Men sedan tog jag ett djupt andetag och gick ner på ett knä. 
- Sofie, om det inte hade varit för dig hade jag inte varit såhär lycklig som jag är nu. Du gör mitt liv helt.

- Jag vet inte... efter allt ont som vi för med oss, det kanske inte är meningen att det ska vara du & jag... sa hon och kollade sedan ner på mig. Hon hade tårar i ögonen och såg ganska sorgsen ut. Ville hon verkligen inte? Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera när jag hört hennes ord. Vad fan hade jag gjort? Jag har förstört alltihopa!

Sofies perspektiv:
Justin tog tag i båda mina händer och vände mig mot honom. Han såg i mina ögonen och släppte sedan taget om mina händer igen. 
Hela han darrade, han gick ner på ett knä. 
- Sofie, om det inte hade varit för dig hade jag inte varit såhär lycklig som jag är nu. Du gör mitt liv helt. Så därför undrar jag, Sofie Clara Brown, om du vill gifta dig med mig och bli Mrs. Bieber Brown?
Jag blev så glad inombords, men jag bestämde mig för att lura han lite, jag var ju tvungen att se hur han skulle reagera.
- Jag vet inte... efter allt ont som vi för med oss, det kanske inte är meningen att det ska vara du & jag... sa jag och försökte låta så osäker och verklig som möjligt. Hela Justins uttryck ändrades, från ett stort leende med skinande ögon till ett uttryck som att hela hans hjärta gått sönder i tusentals bitar.
Jag väntade några sekunder och sa sedan: "Men Justin, det är klart jag vill! Varför skulle du tro något annat? Det är klart jag vill tillbriga resten av mitt liv med dig" sa jag och skratta sedan samtidigt som jag bölade som en lite bebis, självklart så var det glädjetårar.
Justins perspektiv:
Jag blev lättad när jag hörde att hon skämta, fy fan vad hon skrämde mig. Det kändes som att livet var över för alltid, men på bara någon sekund efter att hon sagt det så förändrades allt. Jag sken upp som en solstråle, jag sken upp av lycka. Tårarna rann som bara den längst både mina och Sofies kinder och jag gick nu upp från marken och lyfte upp henne och svinga runt henne i min famn.
Känslan var otrolig, allt kändes så jäkla bra!
Vi fortsatte att längst kanalen påväg hem till hotellet. När vi kom in på hotellet så gick vi båda raka vägen till sängen. Sofie satte på teven, jag ringde romeservice. Efter en liten stund kom de med en vagn där det fanns massvis med gott på, bl.a. choklad doppade jordgubbar, champange, olika slags meloner m.m.
Jag tog upp en jordgubbe och bad Sofie att öppna munnen. Hon bet av halva jordgubben ungefär och jag tog den andra halvan. Hon drog sin tunga om hennes läpp sådär sexigt som bara hon kunde. Vi började försiktigt att kyssas och jag började att gå neråt. Sofie hängde med i det hela och samtidigt som vi klädde av oss så var jag nere vid hennes neckelben och kysste henne. Nu var kläderna avdragna och vi fortsatte med det vi nu höll på med, jag gick längre och längre ner and so on...

Next morning...
Jag hörde ett högt irriterande ljud och kollade på mobilen, det var alarmet som hade gått igång. Klockan var nästan 9 och vi blev tvungna att gå upp, idag skulle vi åka åt till Burano, en ö som ligger en bit utanför Venedig.
Ön är nämligen känd för alla de söta husen som finns där. Alla hus och byggnader som finns där är färgade i regnbågens färger. Vi var nästan de enda turisterna på hela ön, och det var jätte mysigt att gå runt där o titta på lokalbefolkningen och alla söta hus.
När vi var hemma på hotellet framåt eftermiddagen igen så slängde jag mig direkt i sängen, även så Justin. Vi satte på teven och Justin somnade efter bara någon minut. Jag satte klockan på alarm vid 19.00 och kort där efter somna jag också. Denna vila var behövlig.

Nå, vad trodde ni att hon skulle svara? Kommentera vad ni vill ha mera av, vi vill verkligen göra novellen så bra som möjligt så just därför är vi intresserade av vad ni gillar och vill ha mer utav! ;)

Kärlek? Drama? Action? Snuskigt? Komedi? Tell us!
/ KARRO & AMANDA! (ps.. Amanda har en tävling på sin blogg, checka gärna in!)

Följ gärna Karro på twitter: ttjocksmock heter hon :)
Följ gärna Amanda på twitter också: aamandaolivia :)

Kommentarer
» ffrida. (y

HAHAHAHA, omg. jag trodde hon skulle säga nej. ): där blev jag räääddd. D;

men sjukt fint inlägg. ((8



mera. (a'<3

2011-04-11 15:40:26
URL: http://www.ffridawestlund.devote.se
» Ida

Jättefin blogg du har :D

2011-04-11 16:44:42
URL: http://ipeterson.blogg.se/
» Ha

2011-04-11 16:48:26
» Hanna

Haha, oj då... kommentaren där det bara står Ha hehe det blev lite fel... Men shit vad rädd jag blev, jag trodde att hon skulle säga nej. Men lite mer drama :D

» Hanna

Haha, oj då... kommentaren där det bara står Ha hehe det blev lite fel... Men shit vad rädd jag blev, jag trodde att hon skulle säga nej. Men lite mer drama :D

» jennie

kärlek komedi !!!! jag trodde att hon skille söga neej gud vad jag blev rädd !! :P :P

2011-04-11 17:06:04
» Anonym

Säga till justin att det INTE vae ahsn barn och DRAMA, kärlek och snuskigt ;)

2011-04-11 18:18:20
» julia

läst igenom hela nu , den är grym ! lätt en av mina favoriter, gör ni länkbyten ?;)

KAN INTE VÄNTA PÅ NÄSTA !!

2011-04-11 18:52:36
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/
» Julia

Hm, kärlek och lite snuskigt! xD :D

2011-04-11 19:17:54
URL: http://jumoie.blogg.se/
» Sofia Eriksson

Jätte bra :D

Sv ; Jag är fortfarande en trogen läsare :) Jag går in på den här sidan flera gånger om dagen :D Jag orkar bara inte kommentera haha!

2011-04-11 19:37:59
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
» Anonym

komedi ? va?

2011-04-11 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback