You change my life - Episode 104

- "Jag måste gå nu" viskade jag. 
- "Ses vi imorgon" frågade hon tyst. 
- "Klart" sa jag sedan och kysste hennes panna. 
Hon följde med mig ner, och det ösregnade fortfarande. Innan jag vände ryggen och skulle springa mot bilen kände jag ett löst grepp om min arm, så jag vände mig om. 
Sedan pressade Sofie sina mjuka läppar mot mina, i ösregnet. Den här kyssen var absolut den bästa någonsin.

Jag sprang sedan bort mot bilen och satte mig i förar sätet. Jag starta igång motorn och kollade sedan ut mot dörren där Sofie stod, jag kollade lite på henne och gav henne en släng puss sedan börja jag att rulla iväg längst gatan påväg mot mitt "andra" hem, mitt "riktiga" hem.

När jag kom hem så var jag uber blöt, trots att jag bara gått några få meter i regnet, så jag sprang upp till badrummet och fyllde badkaret med varmt vatten. Under tiden som vattnet fylldes på i vårt vita badkar hämtade jag laptopen och en stol som jag sedan kunde ställa laptopen på, alldeles bredvid karet.
När det nästan var fyllt med vatten upp till kanten så stängde jag av kranen, satte igång min spotify lista med lite skön musik som jag skulle kunna ha på, och satte mig sedan ner i badkaret med min frusna kropp. Vatten var varmt och alldeles perfekt, det kändes som att jag skulle kunna sitta här i timmar. Jag bara låg där i karet en liten stund med slutna ögon och bara tänkte samtidigt som jag hade lugn musik på låg volym i bakgrunden, det var så himla skönt. Efter att ha legat där en liten stund så slog jag upp laptopen och loggade in på twitter.
Jag passade på att följa några fans och gjorde sedan en tweet. "It feels like nothing more can go wrong when I'm with you. ♥ We have gone through alot but i still love u, and i will allways do " Tweet.
Sofies perspektiv:
Justin åkte för en liten stund sen bara och jag plockade undan pizza kartongerna och allt vi haft framme. Jag gick sedan upp till mitt rum och la mig i sängen med datorn i mitt knä. Lite då och då gäspa jag, jag var super trött. Jag bestämde mig för att istället lägga ifrån mig datorn och sova, men först skulle jag bara kolla ifall något nytt hade hänt på twitter.
Justin hade twittrat. "It feels like nothing more can go wrong when I'm with you. ♥ We have gone through alot but i still love u, and i will allways do ♥" Jag kunde knappt se längre, mina ögon var helt tårögda. Jag kan inte fatta att han fortfarande vill ha mig trots allt jag ställt till med...
Jag twittrade tillbaka "Justin Bieber, you are my dream, you're my heart, you're my big love! Doesn't matter whats happend, i will allways love you ♥" Tweet. Jag la sedan ifrån mig datorn, släckte sänglampan och somna sedan kort där på.
Next day...
Nu var det fredag, endast 3 dagar till att gå till kontrollen och se så att barnet var okej. Jag var så himla nervös och förväntansfull på någotvis men samtidigt glad. Det var kontrollen som jämt satt i mina tankar, 24/7, dygnet runt. Det jag var mest spänd för var att doktorn skulle slänga ut sig något olämpligt så att Justin skulle förstå att det inte var hans barn.
Jag hade även undran ifall det var en flicka eller pojke. Snurrandes sattes igång i huvudet, vad skulle barnet heta? Jag hade några olika alternativ, mest alternativ hade jag nog för pojkar.
Kanske... Texas? Milano? April? September? Rose? eller kanske Niklas? eller... Amanda? nej, gud så svårt! Jag har ens inte frågat vad Justin tycker är fint...
Super kort men hinner tyvärr inte mer just nu :)
Kommentera & tyck till! Tror ni att doktorn kommer tabba sig & säga att barnet inte är Justins, eller vad tror ni? ;)

MASSOR AV KYSSAR / KARRO & AMANDA! :D


Kommentarer
» amandaa

as bra chapter!! mera tack:)<3

2011-04-04 13:01:38
URL: http://amandaroos.devote.se
» isabell

jättebra! mer idag? ;)

2011-04-04 16:07:35
» Anonym

Hon måste göra abort! Och säga till Justin att det inte är hans barn :)

2011-04-04 16:59:24
» Anonym

merrr!!!!!!

2011-04-04 18:33:59
» Anonym

350-400

2011-04-04 18:57:12
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
» Anonym

Doktorn måste TAPPA annars blir det tråigt att JB går runt och tror att det äe hans barn XD

MEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR:)<3

2011-04-04 19:39:47
» rt

Doktorn måste TAPPA annars blir det tråigt att JB går runt och tror att det äe hans barn XD

MEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR:)<3

2011-04-04 19:40:18
» Anonym

Jag tycker inte hon ska behålla barnet då blir de exakt som alla andra noveller :)

2011-04-04 21:20:51
» elin

det får ju inte bli för sent för abort , men kan det inte vara justins barn då ?

2011-04-04 21:29:36
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback