You change my life - episode 113

Next morning...
Jag hörde ett högt irriterande ljud och kollade på mobilen, det var alarmet som hade gått igång. Klockan var nästan 9 och vi blev tvungna att gå upp, idag skulle vi åka åt till Burano, en ö som ligger en bit utanför Venedig.
Ön är nämligen känd för alla de söta husen som finns där. Alla hus och byggnader som finns där är färgade i regnbågens färger. Vi var nästan de enda turisterna på hela ön, och det var jätte mysigt att gå runt där o titta på lokalbefolkningen och alla söta hus.
När vi var hemma på hotellet framåt eftermiddagen igen så slängde jag mig direkt i sängen, även så Justin. Vi satte på teven och Justin somnade efter bara någon minut. Jag satte klockan på alarm vid 19.00 och kort där efter somna jag också. Denna vila var behövlig.


Ph's weheartit.com


Sedan när vi båda vaknade av alarmet gick jag in och duschade. När jag var klar hoppade Justin in i duschen. Medans han duschade tog jag på mig kläder. Idag fick det faktiskt bli jeans, en vanlig vit skjorta, solglasögon och ett stort fett halsband.
När vi båda var helt klara gick vi ut på stan igen. Det var väldigt mycket folk idag. Delvis var det massa turister, men det var lördag så alla ville ut. Vi mötte några av Justins fans och de bad om autograf och bilder.
Efter en stund var vi båda hungriga så vi satte oss på en uteservering och beställde mat.

2 timmar senare:
Maten var sjukt god, och jag ska inte ens nämna efterrätten. Dödligt god.
Vi gick hand i hand över staden och plötsligt såg jag ett stånd med skvallertidningar. Min blick fastnade på en amerikansk tidning och på framsidan såg jag Justin och jag sitta i en bil. Jag hade en mössa över huvudet och man såg ilskan och koncentrationen i Justins ögon. Sedan såg jag texten "Justin kör över en paparazzi. Svårt skadad"
- Justin! Kolla! sa jag och pekade mot tidningen.
Hans ögon blev stora som golfbollar och han tog upp tidningen. Han köpte tidningen och sedan gick vi till en bänk och satte oss. Justin bläddrade fram till sidan och såg texten och bilderna.
"Förra veckan vistades Justin, Sofie, hennes mamma och såklart livvakten Kenny på sjukhuset. Det har gått rykten om att Sofie är gravid, men andra källor säger att Justin skadade benet när han var ute och skejtade. Vi vet inte om något av dessa rykten är sanna, men Justin verkade vara väldigt upprörd när han körde därifrån. I all hastighet hade Justin lyckats köra över en paparazzi's fot. Det var inget allvarligt, men han går nu med bandage. Paparazzin har inte anmält Justin och han menar att det delvis var hans eget fel eftersom Justin tutat på dom att flytta på sig."
- Eh.. ja.. var det enda Justin fick fram.
- Bry dig inte om det! Han blev inte ens allvarligt skadad, som det stod på framsidan. sa jag med en lugnande röst.
- Men kolla vad de skrev på framsidan! Fan...
Jag tog tidningen ifrån honom och slängde den i papperskorgen bredvid bänken.
- Justin, vi får ta itu med det hemma sedan, om det ens har blivit "något" stort av det då... Men om inte.. så försöker vi skita i det bara...  Skriv på twitter sedan att det inte var meningen, men att han inte blev skadad osv..
- Ja, du har nog rätt.. Och vi har bara två dagar kvar här.
- Ja, så därför går vi och gör något roligt nu.
- Okej, vad vill du göra? Ska vi gå på stan eller?
- Ja, det låter bra.
Vi gick runt i några timmar och sedan gick vi tillbaka till hotellet och chillaxade resten av kvällen.

Morgonen därpå vaknade jag ovanligt tidigt. Justin sov fortfarande som en ängel, så jag gick upp försiktigt och tog på mig en bikini. Solen var redan uppe så jag la mig på en solstol på balkongen och solade med musik i öronen.
När jag legat där i någon timme ser jag en yrvaken Justin påväg ut till balkongen. Jag tog ur hörlurarna ur öronen och ställde mig upp och mötte honom i en kyss. Det blev mer och mer hett och vi avslutade det hela i sovrummet.

Ca. 1 timme senare:
- Justin! Du var BÄST!
- Nej, du var älskling.
- Vi båda var lika bra, haha!
- Ja, du har rätt, hehe! Jag älskar dig Sofie Clara Brown.
Jag kollade på min vänstra hand, där min förlovningsring jag fått av Justin satt, och kollade sedan upp på honom igen och sa:
- Jag älskar dig med Justin Drew Bieber.
Han log och kollade ner på ringen han med. Ringen var förresten den finaste jag någonsin sett. Den var av vitt guld, med massa små diamanter runt hela ringen, en stor på toppen och innuti stod det "I will always love you  S + J" ingraverat. How sweet?!
- Gillar du ringen? sa han sedan.
- Nej. Jag älskar den! sa jag fortfarande med ögonen på ringen. - Den är helt otroligt fin.
- Vad bra att du tyckte det, jag gillar den med, sa han och nu kollade jag upp på honom och han blinkade med ena ögat. - Så my beautiful Mrs Bieber, vad vill du hitta på idag?
Det pirrade till i min mage av lycklighet när han sa "Mrs Bieber"
- Ja du.. ingen aning faktiskt! Vad vill du hitta på?
- Jag vet, jag vet, jag vet!!! skrek han sedan.
- Hahah, jaaa Justin, vadå?
- VI KAN ÅKA GONDOL! Det är superromantiskt och det har vi faktiskt inte gjort än.
- Det låter helt perfekt!

Vi duschade, klädde på oss och fixade oss. Sedan gick vi ner och åt hotellfrukost.
När vi var klara vandrade vi ut i staden igen och när vi fick syn på en ledig gondol gick vi dit och frågade om han var ledig. Det var han, så vi satte oss och mannen började ro i kanalen.
Först satt vi tysta. Ingen pinsam tystnad, utan en behaglig. Sedan kände jag att Justin kollade på mig och jag mötte hans läppar med mina.
Allt var perfekt just nu.

Förlåt för en kort, men jag har inte mer tid nu. Men bra/dålig/tråkig? KOMMENTERA PÅ NU FELLOWS! ;)

/Amanda(jag har även en tävling på min blogg just nu) & Karro.

Kommentarer
» ellen

min mamma har den ringen !eller ja hon ska få :)

2011-04-12 21:02:21
URL: http://belieberforlife.blogg.se/
» sm

2011-04-12 21:06:04
» amandaa

asså det där captret var AWESOME , I want moooor!!!;)

2011-04-12 21:06:48
URL: http://amandaroos.devote.se
» jennie

sjukt bra hur gillig är inte justin äligt talat så bra !!! så romantiskt !!! <3 <3 <3 :P :P :P :D mmer i skriver sjukt bra !!!!!!

2011-04-13 14:48:11
» idajennysofia

mmmeeerrr :D:D

2011-04-13 15:12:03
URL: http://bloggida.blogg.se/
» amanda

Är du Justins största fan?

Klicka då på länken :)



http://www.witbjbf.com/?id=Amandapaavola =D

2011-04-13 16:16:41
URL: http://yoamanda.com
» julia

sv: den har börjat gå upp typ senaste veckorna , just nu typ 40 / dag , igår var den på 70 och rekordet var typ 102 eller nåt .. vill ni ha en bild också eller ? ;)

2011-04-13 17:49:18
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback