You change my life - episode 119

- Sweeeetie, vi är nästan framme, vi ska landa om bara en liten stund, dax att vakna! sa jag till Justin samtidigt som jag puttade till han lite lätt. Han öppnade sakta ögon, han kisade och såg sen på mig. Han såg nyvaken ut, vilket som han var, och såg ut att vara besvärad av ljuset som trängde sig in genom alla fönster på planet. Han satte sig riktigt upp i stolen, gav mig en snabb puss med hans perfekta läppar och spände sedan fast sig, redo för landning.

Alla phs: weheartit.com


Marry you - Bruno Mars (lyssna samtidigt)

När vi gick genom flyplatsen var allt lungt, tills vi kom ut. Paparazzis överallt!
Det var massa säkerhetsvakter som hjälpte oss till en bil och sedan körde vi fort därifrån.

När vi kom fram blev jag helt stum. Justin sa innan bröllopet att han skulle ta hand om alla bokningar till resan. Så jag visste egentligen ingenting, förutom att vi skulle till Hawaii.
Hotellet var så högt att man inte ens kunde se toppen av det och man såg att varje hotellrum hade panoramafönster mot stranden. Jag log litegrann och skakade på huvudet. Justin vände sig mot mig med ett brett leénde och frågade "gillar du det?"
Jag hade tappat talförmågan så jag nickade bara ivrigt. Han skrattade lite lätt och gick ut ur bilen. Han sa att personalen skulle ta hand om våra väskor så vi gick hand i hand in i hissen.
Justin tryckte på den 24 knappen. Högst upp på hotellet.
Jag vände mig mot honom och sa:
- Du anar verkligen inte hur mycket jag älskar dig!
- Tja, eftersom att du sa ja till att gifta dig med mig kan jag väl tänka mig att du älskar mig ganska mycket? sa han på ett litet skämtsamt sätt.
- Ganska mycket? Haha, är du galen? Jag älskar dig otroligt otroligt mycket. To the moon and back, and then to the sun and back, u see?
Han skrattade, men kysste mig nästan direkt efter hans lilla skrattanfall. Sedan kände jag plötsligt inte marken under mina fötter.
- Justin, haha! Vad gör du?
- Vi är nästan uppe nu, och är det inte så man brukar göra? U know.. bära kvinnan över tröskeln?
- Haha, jo det brukar man ju! sa jag och kysste honom sedan.
Hissen öppnades och han gick ut med mig i famnen.
- Jag är inte för tung va? Jag vill inte att du ska få ryggskador... sa jag försiktigt.
- Haha, är du galen? Nej du är inte för tung! sa han och log.
Jag log tillbaka och han lyckades på något sätt dra upp en nyckel ur sin ficka. Han låste upp våran hotellrumsdörr och sedan bar han mig in över tröskeln.
Jag skrattade och han smällde igen dörren med foten. Sedan började han kyssa mig mer och mer intensivt. Hans händer hamnade under min klänning och mina händer lossade knapparna på hans skjorta.
Vi backade bakåt mot sängen, men Justin backade lite för mycket så helt plötsligt låg han ovanpå mig.
Vi båda brast ut i skratt och jag försäkrade mig fem gånger att det inte gjorde ont.

Vi fortsatte med vårat kyssande och vid det här laget låg både hans och mina kläder på golvet. Innan bröllopet hade jag shoppat lite underkläder inne på Victorias secret bara för Justins skull och jag var nästan 100% säker på att han gillade det.
Tillslut var vi båda så upphetsade så vi kunde inte vänta längre. Han drog fram en kondom från min kuvertväska och drog på sig den.
Några sekunder efteråt var han inne i mig. Vi höll på väldigt länge och när vi båda kommit rullade han av mig och vi båda låg och pustade ut, helt svettiga.

Vi kollade på varandra och efter ett tag frågade Justin: "duscha?"
Jag nickade och vi sprang in i duschen.
När vi var klara la vi oss med handdukar på sängen och pustade ut.
- Det du sa i kyrkan idag var helt otroligt Justin, det var så himla fint!
- Ska du säga min älskling, det du sa var helt amazing!
Jag kysste honom och rätt som det var knackade någon lätt på dörren.
- Det är säkert väskorna, sa Justin och gick ut, med handduken om höfterna.
Han öppnade och jag hörde en annan mans röst. Justin tackade och sedan stängdes dörren.
Jag gick ut till Justin i hotellhallen och där stod han lutad mot sin väska och plockade upp nya kläder. Jag följde hans exempel och plockade upp en söt klänning och ett par kilklackskor.
Vi klädde på oss och fixade till oss litegrann innan vi gick ut på Hawaiis gator. Vi gick längs strandpromenaden, hand i hand och kollade på solnedgången.
- Sist gång vi kollade på en sån fin solnedgång var när jag friade till dig, sa Justin sedan.
Jag vände mig så att vi stod ansikte mot ansike.
- Ja, och nu är vi Mr och Mrs Bieber, sa jag och mitt leénde blev bara bredare och bredare. Justins också.
Han tog sedan tag om min nacke och våra läppar möttes i en lång kyss.
Efter ett tag gick vi vidare och stannade utanför en restaurang. Den var väldigt lyxig och det fanns en trappa upp till ingången. När vi kom in kom vi först in till en hall, som var väldigt stilren med stengolv och en kristallkrona i taket. På ena väggen såg det nästan ut som en walk in closet, men det var där alla restaurang gäster fick sina jackor hängda.
Eftersom att vi inte hade några jackor på oss visade en kypare snabbt oss fram till nästa sal där själva restaurangen låg. Det var nästan fullbokat och han visade oss till ett bord som låg lite mer avsides.
Vi satte oss och han gav oss menyn.
- Herregud Justin! Det är verkligen sjukt fint här inne, sa jag, fortfarande helt förtrollad av stället.
- Hehe, ja, jag vet. Det är jättesvårt att få bord här inne också så jag bokade faktiskt för typ 1,5 månad sedan.
- Va? Oj, tack för allt Justin! Verkligen tack, älskling.
- Jag älskar dig, sa han och böjde sig fram över bordet. Jag gjorde det samma och vi möttes i en kyss.
När vi sedan satt oss igen sa jag "jag älskar dig."

Vi bestämde oss för att äta lax med någon sås och potatis. Vi lämnade restaurangen runt halv elva, mätta på både förrätt, huvudrätt och efterrätt.
Vi fortsatte gå hand i hand runt om i staden och vi kollade i de affärerna som fortfarande var öppna. När klockan blev kvart i tolv gick vi tillbaka till en nattklubb som vi sett påväg till restaurangen tidigare idag.
Det tog inte så jättelång tid innan vi blev insläppta så där dansade vi hela natten lång sedan och hade sjukt kul! Det var några fans som hade kommit fram under kvällen men eftersom de visste att vi var på smekmånad hälsade de bara lite glatt och vissa tog ett snabbt kort. Justins fans är otroligt snälla. Och Justin, min kära man, han är helt otroligt amazing, jag hittar nästan inga ord för hur mycket jag älskar honom.

HEEEY! Förlåt för att ni fick vänta ett tag för detta kapitlet. Men nu är det här! Vad tycker ni? Bra/dålig?
Hoppas ni inte har tröttnat på att vi är sega på med uppdateringen, men vi har somsagt en fritid utanför dataskärmen. Men nu är det iallafall slutspurten! Snart kommer ju nästa novell!!!
Men det är några episoder kvar på denna ;)
KOMMENTERA PÅ NUUUUUU!!!

/AMANDA & KARRO. (vi gillar kommentarer på våra bloggar med :D)

Kommentarer
» Simone

Skit bra novell! Har läst den ända från början ! Jag har också en JB novellblogg - skulle vara kul om ni komenterade & följde den :)



www.bieberplace.blogg.se



Kram:)

2011-04-30 11:48:38
URL: http://bieberplace.blogg.se/
» jennie

awww så romantiskt !!!!!!

2011-04-30 12:25:57
» Anonym

Jätte bra!! :D Men bara en liten fråga... vad har hänt med er header? Eller ska ni inte ha någon? ;)

2011-04-30 13:37:17
» elin (:

meeeeeeeeeeer ;D

2011-05-01 12:23:58
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback