Försöker er att förstå... :)





Vad försökte jag nu meddela med hjälp av detta inlägget?
Tänk på att det tar tid med sånt här och att jag är ensam om denna novellen.
Även så tar det inte all tid i världen att skicka iväg en kommentar.
Tänk såhär: en kommentar som denna tar kanske fem minuter (max) att skicka iväg vilket som inte är så mycket tid till skillnad från vad det tar för mig med alla inlägg.

Ta hand om er kära läsare, kommentera som tusan & ha en vacker dag.
Några frågor?
Släng iväg en kommentar eller skriv till [email protected]


Kommentarer
» sofiastrand

2 sekunder för mej att skicka iväg :D:D:D <3

2011-01-02 14:05:09
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
» annaa

Rätt sagt av hon som kommenterade ! :) Sluta aldrig med det du gör, du är så sjukt duktig!

2011-01-02 14:20:04
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Johanna/Moonlight

Jag förstår precis vad ni menar. Jag skriver oxå nämligen två egna noveller fast de handlar om twilight;) Och efter allt hårt arbete vill man ju ha både bra och dålig kritik.Ja menar såklart blir man lite ledsen av negativ kritik men man lär ju sig på sina misstag elr hur?

2011-01-02 14:34:40
» V

Ojj då, ska sluta skriva "mer". Du måste nog lägg väldigt mycket tid på att skriva så bra episoder varje gång.

Men aja fortsätta dom du gör för du är super duktigt :D

2011-01-02 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback