You change my life - Episode 48.

Sedan knackade det på dörren. Det är nog Christian och Mathilda. Sofie gick och öppnade och det var det. Vi berättade att vi skulle flyga hem ikväll, att Kenny skulle boka biljetter till oss. Christian & Mathilda sa att de kunde åka hem de med... Så jag ringde Kenny och sa att han skulle boka till Christian och Mathilda också, och det fixade han! Vårat plan skulle gå vid 23:00...



Klockan var nu strax efter 7 och det var 4 timmar kvar tills planet skulle gå. Dom sprang genast ut ur rummet och började packa sina saker. Jag och Sofie hade bara lite lite grejer kvar att packa så när vi sedan var klara, vid halv åtta untefär, bestämde vi oss för att kolla oss om lite i new york en sista titt.

Vi gick till en park och sedan till ett litet "stånd" där de sålde korv med bröd. Snabb mat, men det varto super gott. Verkligen saknar de där tiderna då inte så många kände till en och jag alltid stack till en kiosk i när heten med Chaz, Christian och dom för att köpa korv med bröd.

- Förlåt för att det skulle sluta såhär Sofie.. sa jag och kolla ner i marken där vi gick och sedan kolla jag upp in i hennes vackra kristallblåa vackra ögon.
- Justin, det är ingen fara. Jag har haft det toppen här med dig! sa hon och kysste mig sedan.
- Jo men asså.. allt som hänt..
- Justin, i slutändan är det alltid något bra, eller hur? Detta är bara lite hinder.. sa hon och vi gick där sedan hand i hand. Förrästen, vad är klockan? sa hon och jag tog upp min mobil för att kolla.
- Shiiiiit, den är snart nio!
- Jäklar!! sa hon och vi började gå i en snabbare takt tillbaka mot hotellet.

Sofies perspektiv:
När vi kom dit så kom vi i perfekt tid och dom hade precis kommit med limonsinen. När vi kom till flygplatsen trodde jag att jag seriöst skulle svimma. Det var sjuuukt mycket folk där. Och påtal om paparazzis? Hur fick dom reda på att vi skulle åka? Jag tror allvarligt tarligt att detta är rekord på paparazzis på en och samma plats vid samma tid, det varto helt ofattbart.. Det var la för bilderna..

Vi kunde i vilket fall som helst inte gå in där så vi fixade så att vi fick ett privat plan och vi kördes sedan ut direkt till planet så att ingen skulle märka av oss. När vi sedan kolla in på flygplatsen ser vi hur att står fastklistrade mot rutorna och hur det blixtrar över allt. Dom hade hittat oss, men som tur var så kunde dom inte snacka, röra eller över huvudtaget få tag på oss.

Turen gick snabb och rätt som det var så var vi hemma. Jag tror jag hade somnat för jag låg i Justins knä och hade lyckats dräggla så mycket i sömnen att det var en fläck på hans byxa.
- Jahopp, det är inge fel på din saliv produktion när du sover iallafall. sa Justin och börja sedan skratta.
- Uuuupsi, sry, hehe. sa jag och drog sedan handen över munnen och torka mig.

Helvete, det var knappt tjugo minuter kvar tills vi skulle få rejäl utskällning av mamma och Pattie..

Justins perspektiv:
Vi var nu utanför mitt hus och känslorna var blandade och for runt i hela min kropp. Jag visste inte riktigt vad som väntade oss när vi kom innanför dörren.. Vi tog och tålamod och klev sedan in genom dörren. Pattie och Christina (Sofies mamma) kom springandes till hallen.

- Ni båda ska vara vid bordet om 30 sek, förstått? sa dom och gick sedan.

Vi gick in spända, hand i hand, till köket där de små prata sedan när vi kom in blev dom genast allvarliga och mamma vissa med handen att "sätt er". Vi satte oss på varsin stol och knep sedan tag om varandras händer hårt under bordet.

- Förstår ni verkligen vad ni har gjort? sa Christina och kolla allvarligt på oss.
- Ja det gör vi, och vi ångrar det inte. sa jag bestämt.
- Vad är det du säger Justin? Hela världen vet det och ni känner knappt varandra..
- Känner knappt varandra? Skojar du eller? sa jag och Sofie i kör.
- Jag håller faktiskt med Pattie.. Det har inte gått så lång tid.
- Tillräckligt lång tid för att vi ska känna varandra till snäppet under max..
- Men förstår ni inte? Ni är unga och ni kommer kanske ångra er.
- Christina, du ska veta att jag verkligen älskar din dotter och hon är den mest underbaraste jag någonsin träffat och kommer att träffa. Trots att det inte gått mer än två månader så älskar jag henne mer än något annat och det kan varken jag eller ni ändra på..
- Men Justin du måste förstå? Du hade själv sagt att du inte skulle ha sex innan du förlovade dig.. sa mamma. (Pattie.)
- Vem har sagt att vi inte är förlovade då? sa jag lite kaxig och kollade sedan nervöst på Sofie sedan på mamma och Christina. De båda satt där chokande som två fågelholkar.
- V-v-v-va-aa-aa s-säg-gg-g-ge-r-r d-d-d-u-u-u?? stamma de båda fram.

Jag sa inget utan jag och Sofie tog istället upp våra händer, la dom på bordet och visade ringarna..
Bra/dålig episode? Vad troru kmr att hända här näst & hur troru att Pattie & Christina reagerar? :P
Visst blire bättre nu när vi är två som bloggar? ;)

♥Karro♥ & ♥Amanda♥ Skadar inte om ni kikar er in på våra bloggar & börjar följa dom? (a)

Kommentarer
» Julia ♥

MEEEEEEER ♥

2011-01-10 22:57:26
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» annaa

I <3 drama! Skit bra episode, fast de är ju alla men aa :o jätte bra nu då ni är två som skriver också :D

2011-01-10 23:16:13
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Scullcandyphoto.blogg.se

Hahahahah ääääägda (AA) Azuuum! :D<3

2011-01-11 06:26:45
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» Michelle Sjöö

åh, blir det mer update då? :) hoppas D: :D

2011-01-11 11:46:23
URL: http://veronasmichelle.blogg.se/
» Johanna/Moonlight

Sjuktbra:D Undrar hur de reagerar ;)

2011-01-11 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback