You change my life - Episode 66.

Det var ett par röda string med en rosett där framme. Omg, tänkte jag för mig själv. Ska jag verkligen ha dessa? Nej, det kan hon inte vara seriös med. Jag kollade i påsen för att se ifall det låg något annat "seriöst" som hon hade köpt. Jag hittade en lapp och tog snabbt upp den och läste.

"Ta på dig dessa annars är du inte välkommen, hoppas du lyder mig för en gång skull. Kyss babe, see you soon!"

Hade jag något val tro? Jag gjorde som hon sa och drog på mig stringen, jag gick sedan ut från huset och när jag kom ut så stod en lång vacker limonsin redan och vänta. Det var den största jag någonsin sett och åkt i och tro mig, jag har åkt många.. Det kändes som att jag satt i ett stort rum.

Jag undrade vart det var som jag skulle åka egentligen och fick iden att fråga schaffören men det var till inge nytta.

- Vart ska du köra mig egentligen? sa jag vänligt.
- Schaffören kolla inte bak när jag snacka utan tog bara upp en lapp och gav mig och stängde sedan till den lilla "luckan" så att jag inte kunde se schaffisen mera. Jag läste på lappen, "TYSTNADS PLIKT" stod det med stora bokstäver.

Bilden rullade på och jag kollade på klockan, den var snart 12 och jag undrade hur lång tid det egentligen skulle ta. Det kändes som att vi åkte runt och runt i en ring typ.

- Ursäkta, men om ungefär hur lång tid är vi framme? sa jag vänlig. Hela limonsinen stannades och den lilla "luckan" öppnades.
- Vi har varit framme hela tiden, haha.

Jag satt där nu förstenad som en frusen hönshjärna, det var ju Sofie som hade kört limon, men?

- Hhur hur kom du ddit? stamma jag fram och var helt chokad.
- Trolla maybe?
- Haha men seriöst?
- Ja, fullt seriöst asså, 100%! Nej men asså, kan inte fatta att du inte märkt att det var jag.
- Uhm, ne... ehe. sa jag lite generat. Men, vart är vi egentligen? Vi har kört i en halvtimma nästan ju.
- Vi är utanför dig, sa hon och skratta sedan när hon såg hur ful jag var när jag satt där chokat.
- eh, whooot?
- Ja, kommer du eller? Jag har något till dig... sa hon och drog sedan av sig sina schaffis kläder, nu satt hon i framsätet med endast ett sexigt nattlinne.

Jag satt där helt förstenad och kunde inte röra på mig. Hon var så otroligt sexig att jag blev stum och visste inte vart jag höll till eller något alls sådant.

- Nähe, om inte betet kommer till en så får man la hämta betet. sa hon sexigt och gick sedan ut från limon. Kort där efter märker jag att någon öppnar dörren där bak vid mig och innan jag ens hinner reagera är både hon och jag avklädda, vi hade endast varsitt par string på oss.

Vi började lite lätt att hångla och min hand styrdes mot hennes bröst då jag försiktigt började att smeka dom. Min kuk blev stenhårt och jag antar att Sofie märkte det. Hon hade bara på sig sina rosa-vita string och jag förde handen neråt och smekte hennes rumpa samtidigt som jag ville bara komma in i henne.

Jag drog av mig mansstringen och Sofie började att runka av mig och jag blundade och njöt. Hon tog det lugnt till en början så att jag inte skulle bli för kåt. Efter ett tag så kände jag hur hon stoppade in mitt ollon i hennes munn och hon började försiktigt att suga av mig. Hon tittade upp på mig då och då medans hon sög och jag bara njöt och njöt. 

Efter ett tag så frågade hon om jag ville slicka henne. Jag svarade ivrigt ja med en nick. Jag började smeka henne försiktigt och kände hur våt hon var. När hon hade börjat småstöna så började jag slicka henne, jag lät min tunga glida runt på och runt om klitoris. Sofie började stöna ännu mer och jag var kåt som aldrig förr. Samtidigt som jag slickade henne så körde jag in ett finger i hennes hål, Sofie såg ut att uppskatta det och jag körde sedan in ytterligare ett finger och fortsatte att pulla henne.

Tillslut ändrade vi till det lite och jag körde in mitt ollon i hennes blöta vargina och började till en början rida henne försiktigt bakifrån. Efter hand så började jag köra våldsammare och Sofies sexiga stön ekade i mina öron. Jag körde henne hårt och länge och till slut kände jag att jag skulle komma. Jag drog ut den och började runka.

Vi låg där sedan båda två och pustade ut.

- Du var grym älskling, sa jag samtidigt som jag pustade ut anfått.
- Du också babe.

Nu kom vi till den svåraste grejen, att ta oss in utan att någon skulle märka oss. Vi klädde på oss våra underkläder och tog på oss varsin tröja sedan sprang vi tyst in till huset. Det verkade som att ingen märkte oss iallafall och när vi kom in i huset la vi oss i sängen. Jag var helt utmattad och kort där efter somna vi.

Bra/dålig episode? Kommentera gärna om ni vill ha mer.
Vad tror ni kommer hända? Kommer någon att ha sett dom eller ej? Who knows... ? ;)

/ KARRO & AMANDA !

Kommentarer
» Anna

En fråga som jag oxå ställde för gången när de hade sex.

Runkar Justin av sej själv i slutet eller är de sofie?

Uppskattar gärna ett svar :)

2011-01-29 09:40:34
» Johanna

Super bra;) hoppas verkligen att ingen såg dem!

2011-01-29 10:05:56
» :

Skitbra ;D

2011-01-29 11:44:25
» K A R I N

Biebergasm ;)

jättebra, hoppas ingen såg dom bara :)

2011-01-29 12:10:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
» Sara

Måste ni typ skriva så detaljerat.men bra iallafall:*

2011-01-29 15:12:49
» Anonym

Hoppas någon har sett dem, då blir det DRAMMMMMMMA? ;D

2011-01-29 19:48:08
» Anonym

Vad betyder runka och pulla ? Tacksam för svar :)

2011-04-03 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback