You change my life - Episode 65.

- Jag älskar dig med Sofie!
Vi satte oss ner till bords och kyparen kom direkt och sa att våran mat var påväg.
- Men vi har inte ens beställt? Haha.
- Jag beställde nästan allt på menyn, så kan vi plocka lite från varje. Bra va? Sa han och log.
- Oj, ja verkligen! Tack igen Justin!
- Ingen orsak igen Sofie, hehe. Men innan maten kommer har jag en annan överraskning....


 Han tog fram en gitarr och satte sig bredvid mig. Han började spela Grenade med Bruno Mars. Jag kände att tårarna var påväg och det gick inte att stoppa dom.... Det var så fint! Samtidigt som han spelade och sjöng så gav han ifrån sig sin underbara charm och sitt vackra leende. Jag blev så lycklig inombords, jag kände mig verkligen som ett litet barn som hade blivit kär i någon kille på dagis. Känslan var i vilket fall underbar och jag rös när jag tänkte på det.

När låten var slut och jag skulle sträcka mig över bordet för att pussa honom hörde jag att något drog igång bakom mig, det var en liten kör som kom fram och sjung vid vårat bord. Jag kollade på Justin och han bara satt där och ledde.

Bredvid vårat bord hade dom kört in en vagn och ställt, det var fullt av mat på den. Inte nog med att den maten räckte utan dom kom fram med en tallrik till mig och Justin, det var spaugetti och köttbullar. Det var tänkt att det skulle vara "huvudrätten" och det andra skulle vara lite smått tilltugg vid sidan om.

Vi satt där och åt medans musiken spelades i bakgrunden, vi hade nästan ätit upp allt och det fanns bara lite pasta och en köttbulle kvar på tallriken. Justin förde sitt ansikte ner mot tallriken med pasta i och jag undrade vad sjutton han höll på med. Han petade köttbullen mot mig med hjälp av sin näsa och jag hörde att kören börjat sjunga och spela till "Bella notte" i bakgrunden. 

Det var så himla gulligt och tårarna nästa forsa längst min kind, det var exakt som Lady och Lufsen. Jag visste det för att det var min favoritfilm när jag var liten och jag gillade den fortfarande, jag blev så himla rörd.

- Hur lyckas du jämt träffa min umma punkt? Du verkar veta exakt vart den sitter.
- Man lär sig med tiden, sa han charmig och nästan lite retsamt för att göra mig ändå mera knäsvag honom.
- Justin, försök nu inte att göra mig mer knäsvag än vad jag redan är.. sa jag och pussa han sedan.
- Jag kan inte hjälpa att jag har en sån otrolig charm. sa han och skratta sedan.
- Äru verkligen säker på det? sa jag och vi bådade skrattade lite lagom "lätt".

Vi satt där ganska länge och när jag kollade på klockan så var den nästa elva på kvällen.

- Vi kanske borde åka hemåt nu Justin? Jag har en present  som väntar på dig där hemma... sa jag och gav han en liten "flurt" och reste mig sedan upp och gick sedan bort mot utgången. Precis innan jag gick ut genom dörren så stannade jag till och kollade bak på Justin, han satt fortfarande kvar vid bordet med en vidöppen mun.
- Kommer du eller? sa jag och skrattade sedan och han skakade till sitt huvud och gjorde en hairflip för att komma ut ur sitt tänkande.

@ Home.

Justins perspektiv:
Jag satt där med en öppen käft och bara kollade på Sofie, hon var så himla vacker. Innan jag hann reagera så var hon ute från restaurangen. Det väntade en överraskning där hemma och jag undrade vad det kunde vara, hoppas det var det jag tänkte på!

Jag grabb tag i min jacka, slängde den över ena axlen och sprang sedan ut ifrån restaurangen. Det stod en limonsin utanför som hämta upp mig och jag åkte hem där överraskningen vänta. När jag kom in i huset ser jag en lapp liggandes på dörrmatten, jag tar upp lappen och läste.

"Hemma är väl inget speciellt eller? En limonsin kommer halv 12 och hämtar upp dig. Klä dig sexigt, kolla i den lilla påsen som ligger på din säng."

Jag sprang upp till övervåningen och kollade i min säng. Jag såg en liten påse liggandes på sängen och kollade fort vad som låg i den. Det var ett par röda string med en rosett där framme. Omg, tänkte jag för mig själv. Ska jag verkligen ha dessa? Nej, det kan hon inte vara seriös med. Jag kollade i påsen för att se ifall det låg något annat "seriöst" som hon hade köpt. Jag hittade en lapp och tog snabbt upp den och läste.

"Ta på dig dessa annars är du inte välkommen, hoppas du lyder mig för en gång skull. Kyss babe, see you soon!"
Bra/Dålig? En del fattat nog vad som kommer hända & jag undrar: Vill ni att ja ska skriva detaljerat? Odetaljerat? Halvt detaljerat? Säg gärna så jag vet, jag vet lixom inte vilka åldrar som läser denna så kan va bra att veta genom hur "djupt" man kan gå och inte :)

nästa episode kommer om ca 9h, så räkna själv... ;)

/ KARRO & AMANDA ! (läs mer än gärna våra privata bloggar, Karro har gjort om sin om ni missat det!) :D

Kommentarer
» Julia

Sjukt bra nu är på att skriva ;)

Men jag bryr mig inte i om ni skriver ''det'' detaljerat för för mig spelar det ingen roll ;D

2011-01-28 21:19:58
» Anonym

Detaljerat tack :D

2011-01-28 21:20:31
» sara

detaljerat väldigt detaljerat :D biebergaaasm skare bliii :P

2011-01-28 21:44:09
» Anna

haha asbra! :D

2011-01-28 22:01:02
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» anna

hahaha sexigt! hahahaha string på han.. omg.. Jag tycker mellan detaljerat :) kanske inte orden som ''kuk'', ''knulla'' och ''fitta'' osv. Inget illa menat men använd lite finare ord så blir det roligare att läsa :p Ni är iaf sjukt duktiga på att skriva!

2011-01-28 22:06:00
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Hanna:)

Spelar ingen roll:) bra story:)

2011-01-28 22:17:36
» Anonym

Detalijer;D Hahha, jag tror inte att han ska ha på sig stringtrosorna det kanske är hon som ska ha de;D Ahhhhhhhhh gud vad jag längtar till nästa del <22222

2011-01-28 22:44:51
» Julia

Detaljerat tack, haha! :D Biebergaaaaaaasm skare bli!

2011-01-28 23:25:15
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
» Johanna

Va! Är det bara jag som inte fattar vad som ska hända???;) men iaf skitbra och gulligt :P

2011-01-28 23:31:38
» Anonym

detalier såklart ;D! as bra novell!

2011-01-28 23:58:02
» K A R I N

Detaljerat! :)

Skitbra!

2011-01-29 00:57:01
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback