You change my life - Episode 39.

*host host* "sa" både Christian och Mathilda i kör. Det varto en fejk hosta, ni vet sådär som man gör i vissa speciella tillfällen.
- eh oj. sa jag och sofie i kör och kollade sedan runt om oss. Vi märkte att hela restaurang folket nu satt och kollade på oss.
- Ehm, ni får nog vänta med det där tills senare. sa Christian och började sedan att skratta.
- Ja, vi får väl göra det... sa jag och gav sedan Sofie en snabb kyss.

 

- Shall we dance my beautiful? sa jag och gick sedan ner på knä framför Sofie.
- Haha Justin, inte här. Och förrästen, det finns inge musik.
- Då får vi väl ta och fixa det, vi kan dansa på det dära dansgolvet. sa jag samtidigt som jag pekade.
- Haha nej.
- Jo kom igen nu! sa jag och drog upp henne från stolen som hon nyss suttit på.
- Haha men Justin, du är inte klok. sa hon samtidigt som hon skrattade.
- Kom igen nu, lets dance! sa jag och bad dj:en sätta på låten.

Det var Nick's B. Danube han satte på, jag ville skoja till allting. Hon bara stod där och började gapflabba.

(Låten)

- Vad är det nu då? sa jag och flinade lite.
- Vad sjutton är detta för någon låt? hahaha, den är hemsk!
- Haha jag ville ju bara skoja med dig lite, men kom igen nu. Här kommer den riktiga musiken. Jag satte på I need a girl och hon började åter igen att skratta.

- Åååååh, denna är super lätt att dansa i, verkligen... hahahaha.
- Yes, iknow! Come on now. sa jag och blinka sedan till med ena ögat.
- Hahaha, aldrig!
- Okej, men seriöst nu. Med denna låten borde jag få dig att dansa iallafall.


Sofies perspektiv:
Låten drog igång och jag hörde direkt vilken det var. Jag började genast dra igång och börja dansa och Justin bara stod där chokat och kollade på mig.
- Vad är det du glor på? Kom igen nu, det var du som sa att vi skulle dansa. sa jag åt han och efter en kort stund började han att dansa. Även så bröjade en massa andra som åt där att dra upp på golvet och börja dansa. Det var helt sjukt där ute på dansgolvet, det var ju trots allt bara en restaurang.

Vi hade så roligt där när vi dansade och tiden gick så fort att vi helt och hållet glömde bort tiden. När jag sedan kollar på telefonen märker jag att det bara är 10 minuter kvar till tolv slaget. Tio minuter, fattar du eller? Det innebär att det bara är tio minuter kvar av 2010!
Kort episode, men mer än inget :)
Vad tycker du ska hända på och efter tolv slaget? ;)

Kommentarer
» Astrid

Något spännande !

2011-01-05 20:31:35
» elvina

supergrymt ju! :D

jag vet inte riktigt vad som kan hända men typ,något spännande,men ändå nåt romantiskt :D<3

2011-01-05 20:40:28
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Johanna

Det är sjuktbra:D Har tyvärr ingen ide men kommenterar igen om jag får någon:D

2011-01-05 21:45:57
» nathale

HAN FRIAR!

2011-01-05 21:50:06
» Julia ♥

DOM KYSSER VARANDRA !!! ♥ sen åker dom till hotelet ? :) MEEEEER ! HAHA NAW DOM ÄR SÅÅÅ SÖTA TSM !! ^^

2011-01-05 22:34:12
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» Julia

Håller med, han friar! Men du får ju inte glömma nyårs-kyssen. ;)

2011-01-05 22:48:30
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
» S

en kyss vid tolvslaget :D och sen lite mer romans efter på hotellet lr kanske lite drama? :P SKRIV MEERAA :D du är ju superduktig!

2011-01-05 23:48:45
» Anonym

dom kanske gör något mysigt efter bara dom två på hotellet? typ som ...ah du fattar :D

2011-01-06 00:13:25
URL: http://yougotitbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback