You change my life - Episode 38.

Jag öppnade den lilla fickan samtidigt som jag gapflabba men när jag såg vad som fanns i den lilla fickan så blev jag tyst på direkten. De andra kollade oroligt på mig.
- Vad är det? sa de i kör.
- åååååååh, så fint. sa jag och började nu att lipa. Jag bara satt där med uppen munn sedan. Jag kunde inte tro det, Justin hade köpt en ny ring till mig. Jag trodde att jag skulle få den ring som han visat från Selena, men det varto inte den. Detta var också en diamant ring, men den var mycket större och finare och glänste som bara den. Jag visste inte vad jag skulle säga..



- Justin, jag kan inte ta imot denna. Den är alldeles för fin.
- Men jag vill att du ska ha den och kom ihåg, inget är för fint för dig. Ta på dig den nu sa Justin och sträckte sig sedan över bordet för att pussa mig på pannan. Jag gjorde som han sa och tog på mig den, den var verkligen supervacker. Jag kände mig så glad, tänk att just jag fått världens bästa och kändaste kille. Hur kunde jag inte ha vetat om vem han var tidigare? Skäms gör jag just nu asså..

- Inga mer överraskningar nu Justin, lova?
- Nejnej, självklart inte! sa han och kollade sedan på Mathilda och Christian och de tre började små flina lite, vad var det nu då?
- Nej, omg. Vad har du gjort nu?
- Ingenting, jag bara tänker på hur lyckligt lottad jag är.. sa han och kolla ut mot havet samtidigt som han flinade.
- Justin seriöst, jag har överraskningar! Inga mer, lova lova lova? sa jag och börja nu att skratta. Jag älskade överraskningar och allt sånt men jag hade sånt dåligt tålamod.
- Okej då, det finns något mer i rumpans gris. Kolla. sa han nästan lite "ivrigt".
- Justin, inget mer.. sa jag och skratta och vi båda stäckte oss över bordet samtidigt och fick en snabb puss på munnen.

- Nejnej, lovar nästan. Men kolla nu! sa han och var nu väldigt ivrig.
- Nästan?? Justin. sa jag samtidigt som jag skratta.
- Okej inte nästan, 100%.. men kom igen, uppna rumpan på grisen. Okej, nu kunde jag verkligen inte hålla mig från skratt.
- Öppna rumpan på grisen? sa jag och alla förrutom Justin började nu att gapflabba.
- m-men, sa Justin samtidigt som han slicka sig runt munnen och ledde sådär som han gör när han försöker låtsas som ingenting typ. Öppna nu!
- Jaja.. sa jag och kollade i "grisens rumpa" som Justin sa. När jag öppna så fanns där ett kort.
- Men ååhå, vilket fint kort! ehe, sa jag till Justin och ledde sedan. Det var ett kort med palmer på?

Alla runt bordet började skratta och jag fattade ingeting.
- Asså vad skrattar ni åt? Seriöst, det var jätte.. fint... sa jag och försökte hålla mig från skratt.
- Det är inget vanligt kort, det är till ett hotellrum. sa han och de tre började nu att skratta ännu mer.
- Jaha, men.. det visste jag väl, ehe? sa jag och blev generad. Gud så pinsamt asså!

Mathildas perspektiv:
Det var så himla roligt att sitta där, sista dagen på året, med Justin, Sofie och Christian nere vid havet på en fin restaurang och bara skratta och ha det trevligt. Det bästa var ju att se Sofies alla roliga uttryck, vi andra tre visste ju redan allt hon skulle få. Hon var den enda som var helt ovetande.

Det var verkligen kul att se Justin och Sofie tillsammans igen, man blev glad av det. Efter att sett ens bästa kompis hemma liggande och dyster i en månad och nu se henne gladare än någonsin kan man inte bli annat än glad för hennes skull.


Justins perspektiv:
- Nå, vad säger du? Jag har bokat rum från idag till på fredag. Tänkte att bara du och jag kan ha några dagar ihop. Eller, om du vill alltså.. sa jag förväntansfullt men osäkert.
- Det är väl klart! sa hon och vi började sedan sitta där och hågla. Det blev lite mer "grovt" och jag tänkte inte alls på att det satt en massa folk omkring oss.
*host host* "sa" både Christian och Mathilda i kör. Det varto en fejk hosta, ni vet sådär som man gör i vissa speciella tillfällen.
- eh oj. sa jag och sofie i kör och kollade sedan runt om oss. Vi märkte att hela restaurang folket nu satt och kollade på oss.
- Ehm, ni får nog vänta med det där tills senare. sa Christian och började sedan att skratta.
- Ja, vi får väl göra det... sa jag och gav sedan Sofie en snabb kyss.
SUGIG EPISODE OCH SUGIG UPDATERING, IKNOW..
men jag är som sagt själv och har inte alltid tid till att skriva. Hoppas ni förstår. Det är ju även lov nu vilket jag vill kunna utnyttja till max. Men som ni alla vet, jag lovar minst 1 episode varje dag :)

Kommentera ! :)
btw:
den nya designen är snart klar.

Kommentarer
» Mrs Bieber

SNÄLLA MEEEER!! asså jag vet att det tar tid och energi att skriva meeeeen du är så himla bra:D

2011-01-05 18:35:21
» Julia

asbra , bland dom bästa novellerna jag läser ! ;)



Skulle du kunna lägga upp bilderna som du har i den headern du har nu , skulle vilja ha dom ? :)

2011-01-05 18:43:32
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
» elvina

det är inte alls en sugig episode,jag tycker den var superbra :D<3

2011-01-05 18:59:39
URL: http://evvetano.blogg.se/
» sofiastrand

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ! <3<3

2011-01-05 20:17:42
» Johanna

Super duper bra! Inte alls som du sa alldeles sugig och så;)

2011-01-05 20:43:33
» Julia

''Rumpans gris''. HAHAHAHA, det skulle nog vara tvärtom. xD

2011-01-05 22:41:05
URL: http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback