You change my life - Episode 41.

"I can't find the words to explain, Just how much you got me going insane. When you speak to me sometimes you'll find, I studder my words and say nevermind. 'Cause even when you just walk by, I look around to seem occuppied. 'Cause i'm trying so hard to hide, Yeah All of these feelings inside"

Den höll på ett tag i med att den varto ganska lång och när jag sedan slutade kändes det skönt. Detta var en låt jag älskade över hela mitt hjärta och det kändes bra att få meddela vidare denna till någon jag älskar över hela mitt hjärta.


Samma låt återigen, tycker att den är så fin :)

Genast när jag spelat klart kom Sofie fram till mig och höll om mig länge, väldigt länge..Vi satt där och höll om varandra samtidigt som vi kollade in i varandras ögon. Hennes ögon var så fina, de var kristall blå och glämte och var helt perfekta. Även så var dom helt glansiga och tårarna föll längst hennes kind. Jag tog bort en tår med min tumme, satte sedan två fingrar på hakan och kysste henne sedan.

- Justin Drew Bieber, vet du hur mycket du verkligen betyder för mig? Jag vet aldrig hur jag ska kunna gottgöra det här?
- Gott göra detta? Det enda som behövdes var att du skulle säga ja, det är allt som betyder något.
- Meen...
- Ssscchhh! sa jag och satte mitt pekfinger på hennes perfekta läppar för att få tyst på henne och vi kysstes sedan ännu mera.

Vi varto där nere ett tag till men sedan begav vi oss upp mot vårt rum igen. Vi satte på teven där det gick en romantiskt film. Vi la oss i sängen och kolla och åt lite av det goda som fanns på vagnen. Efter en kortis så knacka det på dörren och jag sprang bort för att öppna. Det varto Christian och Mathilda.

- Eh, ursäkta om vi stör men vi hade tänkt ta en promenad och kanske äta något och tänkte bara se om ni ville hänga med eller inte? sa dom och kollade väntande på mig. Jag kollade på klockan och såg att den nu var tre. Jag hade ingen lust för att dra ut med dom just nu, jag ville bara ha Sofie för mig själv i denna stunden så jag låtsades lite.
- Äääe, sorry. Klockan är nästan tre och vi ska dra och lägga oss. sa jag och fejkhostade sedan.
- Om du säger det så, haha. sa dom och gick sedan. Jag stängde dörren om mig och såg sedan Sofie ligga där i endast ett nattlinne och underkläder.

- Vad kollar du på Justin? Vad är fel? sa hon och gjorde en osäker min.
- Inget, allt är perfekt. Och påtal om hur sexig du är i det där.
- Hahaha, det är mitt nattlinne som jag sover i.
- Inte inatt... sa jag och gick sedan fram mot sängen och vi började nu att kyssas.
- Haha men Justin, jag sitter med datan här faktiskt. skratta hon fram och jag märkte nu att jag nästa låg på laptopen.
- Haha, datanörd!
- Vem knacka förresten?
- Mathilda och Christian. De fråga om vi ville hänga med på promenad och sen kanske äta något.
- Jaha, sa Sofie besviket. - Jag var ju också hungrig.

Jag såg nu att borta vid fönstret låg det en porrtidning, porrtidning! Hur hade den kommit hit? Jag såg hur Sofie granskade tidnignen och gick bort till fönstret för att hämta den och kom sedan tillbaka med ett leende på läpparna.
- Jaså, är det sånna här tjejer du tycker är sexiga ? sa hon.
- Haha, nej inte direkt svarade jag.
- Jag har ju till och med större bröst än den där slampan på framsidan, vill du se ? , frågade Sofie.
- Öhm, ja vet inte, jag spelar dator... Fick jag till slut fram och tog upp datorn. Självklart ville jag se men våga bara inte erkänna det.

Sofie ignorerade mitt svar och drog av sig sitt nattlinne. Jag skådade hennes vackra bröst innanför hennes rosa spets BH. Hon tog av sig Bh:n och hon stod nu bara i trosor framför mig. Jag kände hur min kuk började bli hård och jag kunde inte låta bli att titta på henne, hon var så snygg där hon stod.
- Haha, har du aldrig sett ett par bröst förut ? Frågade hon retsamt. Jag hann inte få fram ett svar innan hon frågade om jag ville känna.

Jag nickade förväntansfullt åt hennes förfrågning.
Sofie kom fram till mig och satte sig i mitt knä. Jag började smeka brösten och sedan sa hon.

- Du är så söt, får jag kyssa dig ?
Jag svarade snabbt ja och vi började hångla, samtidigt som jag smekte hennes bröst. Hennes tunga smakade jordgubb från hennes tuggumi hon just spottat ut och mina händer smekte hennes bröstvårtor på hennes stora perfeka bröst. Nu var min kuk stenhård. Jag antar att Sofie kände detta. Hon hade bara på sig sina rosa-vita string och jag smekte hennes rumpa samtidigt som jag ville bara komma in i henne.

Jag satte mig ner i sängen och hon började knäppa upp min byxor. Min kuk var ganska stor och Sofie såg ut att uppskatta det. Hon började runka den och jag blundade och njöt. Jag sa att det var första gången för mig så Sofie tog det lite lugnt med runkandet så att jag inte skulle bli för kåt. Efter ett tag så kände jag hur hon stoppade in mitt ollon i hennes mun och hon började försiktigt suga av mig. Hennes tunga kändes så skön mot mitt ollon och ibland tittade hon upp mot mig samtidigt som hon sög av mig. Hon höll på ett tag och jag njöt som jag aldrig tidigare gjort.

Efter ett tag så frågade hon om jag ville slicka henne. Jag svarade ivrigt ja med en nick. Hon gick upp i sängen, drog av sig sina string och lade sig framför mig. Jag började smeka henne försiktigt och kände hur våt hon var. När hon hade börjat småstöna så började jag slicka henne, jag lät min tunga glida runt på och runt om klitoris. Sofie började stöna ännu mer och jag var kåt som aldrig förr. Samtidigt som jag slickade henne så körde jag in ett finger i hennes hål, Sofie såg ut att uppskatta det och jag körde sedan in två fingrar i hennes trånga fitta och fortsatte att pulla henne.

Efter ett långt slickande och pullande drog jag av mig mina kläder och lade mig på sängen. Sofie hade sprungit iväg och hämtat kondomer. När hon kom tillbaka satte hon på kondomen och sedan satte hon sig på mig och jag kände hur hennes vagina omfattade min kuk. Hon började glida upp och ner och både jag och Sofie stönade. När jag var nära att komma så sa jag åt Sofie att sluta och Sofie gick av och la sig på alla fyra. Jag körde in min kuk i hennes blöta fitta och började till en början knulla henne försiktigt bakifrån. Efter hand så började jag köra våldsammare och Sofies sexiga stön ekade i mina öron. Jag körde henne hårt och länge och till slut kände jag att jag skulle komma. Jag drog ut den, drog av kondomen och började runka.

Jag tittade bort mot dörren och jag hörde att det var någon som gick där utanför. Jag lyssnade efter och helt plötsligt knackade det på dörren.
Bra/dålig episode? Vet inte riktigt vad som kan hända här näst? :)

Glöm inte att rösta på mig som "veckans blogg" :)
Sen jag sa det dära med kommentarerna osv. så har massvis slutat skriva kommentarer. Jag menar inte att jag inte gillar kommentarer, jag uppskattar kommentarer med "meer" och sånt för jag blir mer pepp ju fler kommentarer jag får. Jag menade bara det att det hade varit roligt att skriva någon längre kommentar ibland. För några dagar sen hade jag 40 och nu typ 10? Jag måste bara fråga, är det novellen som blivit skitdålig eller är allt för det där inlägget?

Kommentarer
» amanda

den är jättebraaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-01-06 14:25:04
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» annaa

oj oj, lite överdrivet snusk kanske :OOO annars bra xD

2011-01-06 14:35:04
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» annaa

och vadå Linda? xd

2011-01-06 14:35:34
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» jennie

linda ??????????????

2011-01-06 14:38:49
» Rebecka

Linda?



Men mer! :D Du e jätteduktig.

2011-01-06 15:12:06
» Anna bieber. <3

Började han runka sej själv eller var de Sofie som runkade av han?

Omb, jag blev lite kåt just nu...jag har läst andra biebernoveller där de har haft sex men inte så här grovt...(:

Men de är inget fel på de!

2011-01-06 15:13:13
» Anonym

jag fattar inte, vadå linda??

2011-01-06 15:38:08
» FowZie ♥ ~ felicia aulén

Om du vill bli dagens blogg har du chansen nu! :)

2011-01-06 15:40:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
» Anonym

vadå linda ;o



asså du behövde ju inte skriva fitta och kuk och massa sånt för att det låter lite fel , du kan skriva lilsockerhönan till fittan och pillipill till kuken .....

2011-01-06 16:04:51
» amanda

neeej det är bra så som hon skriver :)

2011-01-06 16:06:34
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Scullcandyphoto.blogg.se

BIEBERGAAAASM :OOO (A)

Haha, nemen apbra! :D Men vrf skrev du att tjejen hette Linda i typ en rätt lång del av novellen, och sen var det helt plötsligt Sofie igen, som det var i början av episoden? ^^

2011-01-06 16:32:32
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» Julia ♥

OMG där gick det hett till o.o MEEEEER ♥

2011-01-06 16:50:25
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» elli

Haha kopierade du det från nånstans eftersom det var olika namn? :)

2011-01-06 18:28:44
» Johanna

Jag vet inte hur du gör men du skriver skitbra!!!:D Tummen upp i vad som än hände;)

2011-01-06 19:00:09
» A

såhääär skkaaa det vara !! hahahah ibland asooo -.-

2011-01-06 19:01:21
» Julia

Biebergasm, yeah. ;D Skitbra kapitell, men jag fattar inte.. Vadå Linda..?

2011-01-06 19:22:15
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
» Molly B

Asså varför komLinda elt plötsligt med? Och varför har ni sånt med asså det är bara idiotiskt`.

2011-01-06 19:42:08
» victoria bieber

OMB,biebergasm!Jätte bra,men vadå Linda?:O

2011-01-06 19:45:26
» Anonym

asså det lät som en porrfilm!

2011-01-06 20:19:49
» Anonym

asså det lät som en porrfilm!

2011-01-06 20:20:07
» mayima <3

OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OKB OMB shiiitttt kanske för mke detaljer men annars lite bra

2011-01-06 20:56:30
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» Anonym

linda?



skiit bra lite mkt snusk men skiit bra endå

2011-01-06 21:32:11
» Anonym

Asså Hur fan kan du skriva såna snuskiga grejer seriöst väx upp snälla gud ni läser oxo

2011-01-06 23:19:14
» Anonym

Asså Hur fan kan du skriva såna snuskiga grejer seriöst väx upp snälla gud ni läser oxo

2011-01-06 23:19:27
» Anonym

låt henne skriva vad hon vill föri helvete!! vadå ska en novell bara handla om att kyssa&hångla eller?!!



det är ju första gången hon skriver att dem har det... chilla liksom duuh?

2011-01-07 00:54:00
» Anonym

haha lite snuskigt elr vad ? xp

2011-01-07 19:03:02
» Anonym

Lite väl snuskig kanske ;o

Haha,men asså det där var väldigt.. Aaa,du kunde typ det där elr nåt ;o

2011-01-10 13:32:12
» Anonym

Låter som någon tittar på porr..

2011-01-10 18:13:03
» isabella

måste inte tittas på porr tänkk om hon sj haft sex, eller har kompisar som haft, eller bara kommer på. Det betyder inte att hon kollar på porr för hon är kunnig -.-

2011-01-11 07:55:53
URL: http://deliriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback