You change my life - Episode 37.

(GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL TÄVLINGEN. DU KAN GÖRA DET HÄR.)

Justins perspektiv:
Jag kände att jag skulle koka över vilken sekund som helst, Selena gick för långt.. Jag var så sur och kunde inte låta henne att komma undan så jag sprang efter henne. När jag sedan kommit ikapp henne grabb jag tag om hennes arm och vänder sig om.

- VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?
- Justin du förstår inte! Det är mig du ska va med, det är mig du älskar, inte henne. sa hon mer tårfyllda ögon. Hon grabb tag om min tröja, drog min intill sig och började sedan att kyssa mig..



Jag tröck genast ifrån henne.
- Selena, du måste seriöst börja fatta nu! Det finns inget "oss" och ge fan i att kyssa mig 24/7. Du kommer ändå aldrig lyckas att få mig, jag har Sofie och det är hon jag älskar, inse!
- Men Justin, du vet inte hur ont det gör..
- Det skiter jag i just nu. Det du nyss gjorde mot Sofie var omoget och respektlöst. Bara för att du är sur på mig och avundsjuk på Sofie ska du fan inte tro att du kan göra vad du vill mot henne och mig. Stick nu och smsa, ring eller snacka aldrig mer med mig igen.
- Justin... sa hon samtidigt som tårarna flödade ner för hennes kinder. Jag sket i henne, vände mig om och sprang bort mot Sofie.

- Sofie, gumman, hur är det med dig?
- Det är bra, bara lite yr.. sa hon och pussa mig sedan en snabbis.
- Förlåt, det var verkligen inte meningen att det skulle bli såhär idag. Jag ville bara kunna vara med dig och fixa allt och.. förlåt. Jag hade ingen aning om att hon sku.. även denna gången avsluta hon mig mitt i meningen genom att sätta ett finger på mina läppar.
- Justin ssscchhh, det viktigaste är att vi fortfarande har varandra, right? Kom nu så drar vi och käkar, jag svälter. sa hon och reste sig sedan upp. När hon rest sig upp pussa jag henne snabbt på pannan och vi började sedan att gå där hand i hand längst bron bort mot en romantisk restaurang. Även så hänge Christian och Mathilda med men dom gick några meter bakom oss.

Sofies perspektiv:
Vi gick där hand i hand och Justin drog mig sedan intill han och han höll mig nu om min midja istället när vi gick där. Jag hade aldrig tänkt på hur vackert det verkligen var. Man såg ut över det fina vattnet som gnistrade och gick bland alla bänkar där massa par satt i mörkret och söta vackra lampor överallt.

Det tog nästan 20 minuter att komma till den restaurang som vi ville men det var det värt. När vi väl kom dit var det verkligen super fint och dom var hur trevliga som helst där.
- Hej, hade ni bokat ett bord? sa en servitris artigt som stod vid ingången bakom boknings bordet.
- Ja, vi hade bokat ett bord för fyra. svara Justin tillbaka.
- Och skulle jag kunna få namnet på personen som bokat?
- Justin, Justin Bieber.
- Jaha okej, då ska vi se.. sa hon och kollade sedan ner i sina papper.
- Var snälla och följ med mig här. sa hon vänligt och gjorde sedan en vink med handen som menade att vi skulle följa med.

Hon ledde oss till uteserveringen på restaurangen och ledde oss till ett bord som låg precis bredvid havet. Det var super fint här och super trevligt och mysigt. Man hörde svag vacker musik i bakgrunden samtidigt som man hörde vågorna slå mot några stora stenar.

Justins perspektiv:
Vi fyra satt där och hade det väldigt trevligt. Vi snackade bl.a. hur roligt vi fyra faktiskt har tillsammans trots vissa hinder som kommit på vägen. Även så fick vi beställt och när maten sedan kom så doftade det super gott. När vi fick våra tallrikar ställda på bordet och servitrisen sa "Smaklig måltid" och gick sedan där ifrån var jag bara tvungen att klicka en snabb bild innan de andra hunnit röra sin mat.

Maten såg verkligen "proffsig" ut. Allt var så himla fint upplagt och det doftade ljuvligt. Jag tog bilden snabbt för jag verkligen längtade att få ta den första tuggan av min mat. Jag och Sofie hade valt en pasta carbonara medans Mathilda och Christian valt kycklingfilé med potatis gratäng och sås. Båda rätterna såg super goda ut. Äntligen så kunde jag nu ta min första tugga. Jag tog tag i mina bestik, fångade upp pastan och tryckte sedan in skeden i munnen.

- Mmmmm.. vad allt som kom ifrån alla runt om bordet medans vi åt. Och det var sant det dära ljudet, det smakade verkligen "Mmmm..". Det var svårt att beskriva hur gott det verkligen var, men det var det bästa jag någonsin ätit. Pastan var perfekt lagad och själva såsen smakade ljuvligt. Även så hade dom "toppat" med ost överst vilket smakade underbart när osten smälte inne i munnen. Yummie säger jag bara, yummie!

Sofies perspektiv:
När vi suttit där i nästan 2 timmar var jag super mätt och trodde att jag skulle spricka vilken sekund som helst. Det var mycket mat och mättande, men det var så himla gott att man nästan kände sig "tvungen" att äta upp. När vi var klara med huvudrätten var vi mätta och belåtna, men vi kunde verkligen inte undgå desserten. När vi läste vad det fanns att välja på så blev vi alla väldigt sugna så det gick inte att undgå. Vi väntade någon halvtimma ungefär sedan beställde vi in fyra styckna banana split.

- Jo Sofie, detta är till dig.. sa Justin och plockade upp något ur fickan. När jag sedan såg vad det var så började jag gapskratta. Det var ett gosedjur, en gris där det stod Justin på rumpan.
- Tack Justin! tryckte jag fram imellan skratten, även så skrattade de andra.
- Kolla i magen på den.
- I magen? Men, jag kan ju inte ta sönder den Justin! Glöm det. sa jag och jag hade nu lugnat mig yttepytt.
- Men det finns en ficka där din dummer. sa han och alla börja asflabba. Jag undrar hur de andra runt om på restaurangen kolla på oss egentligen för det var inget jag direkt tänkte på.

Jag öppnade den lilla fickan samtidigt som jag gapflabba men när jag såg vad som fanns i den lilla fickan så blev jag tyst på direkten. De andra kollade oroligt på mig.
- Vad är det? sa de i kör.
- åååååååh, så fint. sa jag och började nu att lipa. Jag bara satt där med uppen munn sedan. Jag kunde inte tro det, Justin hade köpt en ny ring till mig. Jag trodde att jag skulle få den ring som han visat från Selena, men det varto inte den. Detta var också en diamant ring, men den var mycket större och finare och glänste som bara den. Jag visste inte vad jag skulle säga..



Bra/dålig episode? :) Kommentera & tyck till! Vill ha minst 30 kommentarer innan nästa kommer faktiskt! Kan inte vara super svårt i med att jag slog rekord med unika besökare igår (a)



SVAR till Johanna: Först vill jag säga tack! Varför jag ska byta design? Jag tycker denna är en vanlig design som många har och har börjat tröttna på den. Tycker det är roligare att nu få en special gjord design och jag kan nästan lova att du kommer gilla den mycket mer. Jag  har sett en "smygtitt" på den och jag tycker den är helt fucking GREAT! Tror ni andra också kommer gilla den, faktiskt. :)

Btw: om det börjar rulla in lite frågor (om mig, novell, eller Justin helt enkelt) så ska jag ta och svara på alla i ett inlägg när det blivit tillräckligt många. Så det är en bra chang (mest för dig som brukar kommentera utan ngn blogg) att ställa frågor så att ni kan få de svar som ni vill ha ;)

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL TÄVLINGEN. DU KAN GÖRA DET HÄR.

Kommentarer
» annaa

gud vad söta dom är tillsammans! längtar tills nästa del kommer :D

2011-01-04 16:36:35
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» elin

håller med Anna längtar tills nästa del :D

2011-01-04 17:04:34
» Emma :P

asbra meer meer ! :D

2011-01-04 17:08:58
» Johanna

Hihi lika bra som föra! Så himla glad att Justin skällde ut Selena totalt :D! hahha vad grym jag är nu;)

2011-01-04 17:09:46
» becca

Sv: jag ska jobba :-) fan va kallt de är.. Längtar till värme.. Vilken är din favvo års tid? :-)

2011-01-04 17:17:47
URL: http://myranstankar.blogg.se/
» amanda ~ annasdotter

Haha jaså? vad är din plan då? ;D det är ingen idé att lägga upp bilder på honom. för jag tykxer iinte han är snygg ;D

2011-01-04 18:02:16
URL: http://annasdotter.se
» Julia ♥

Jag åt Pasta carbonara idag !! XD ♥ NAWWW !!! EN DIAMANTRING !! (L) Meeer ! ^^

2011-01-04 18:03:10
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» Julia ♥

Jag åt Pasta carbonara idag !! XD ♥ NAWWW !!! EN DIAMANTRING !! (L) Meeer ! ^^

2011-01-04 18:03:27
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» becca

Sv: håller med du ;-) några planer för morgondagen då? :-D

2011-01-04 18:05:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/
» Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-04 18:07:05
» En annan Julia ;)

ahhh vad gulligt , super bra !!! :D

2011-01-04 18:07:10
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
» Sandra

skitbra! älskar verkligen den här novellen, en av de bästa som jag läser! ser fram emot varje avsnitt! :)

2011-01-04 18:17:30
» Julia

Aaww!! Vad gölligt! :D

2011-01-04 18:19:31
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
» Julia

Moremoremore:D

2011-01-04 18:22:17
URL: http://www.foto.devote.se
» jennie

bra super bra meeer meeer meer meeer !!!!!!!!!!! jag har blivit beroende ahahaha :) (:

2011-01-04 18:44:57
» Anonym

Men,än en gång,snälla gör inte detta till en där hon blir gravid,om dom ens har haft det än.. Men det kan hända och aa..

men detta kapitlet var jättebra :D :D

Jag kan se gosedjuret framför mig ;]

Haha

2011-01-04 19:52:45
» JagHarIngetNamnJagKommerFrånAfrika

Meeer :D :D

2011-01-04 19:53:42
» mayima <3

MEEERRRRRR NUU :D

2011-01-04 19:53:50
URL: http://mayimamc.blogg.se/
» Amanda

Så bra :D :D :D

Meer!! :D :D

2011-01-04 19:54:49
» elvina

så himla bra! :D

tänker du skriva mer ikväll ? :)<3

2011-01-04 20:57:17
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Anonym

Skiiiiitbraaaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!! :D

2011-01-04 21:04:16
» amanda

åååh va gulligt!!! ska du skriva mer idag? :)

2011-01-04 21:24:13
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» ModelBea

Vinnaren från Dagens blogg är uppe!

Även en ny tävling "Dagens bloggar" där jag kommer att dra 3 vinnare ikväll istället :D !



Kram Bea

2011-01-05 10:59:44
URL: http://modelbea.blogg.se/
» Karin

Jättebra, längtar tills nästa kommer ut!:-)

2011-01-05 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback