You change my life - Episode 42.

Jag körde henne hårt och länge och till slut kände jag att jag skulle komma. Jag drog ut den, drog av kondomen och började runka.

Jag tittade bort mot dörren och jag hörde att det var någon som gick där utanför. Jag lyssnade efter och helt plötsligt knackade det på dörren.

Vi båda fick panik och visste inte vad vi skulle göra. Sofie la sig under täcket och jag drog på mig kläder och sprang sedan bort för att öppna. Utanför dörren ser jag Usher stå där. Usher, whaaaat? Varför är han här?
- Yo bro! sa jag och gjorde sedan ett speciellt handslag med honom.
-Hey Justin!! Värst som du svettas.. och så varm ni har det, ska ni inte sänka temperaturen lite?
- Vi har nytt kommit utifrån bastun, det därför. sa jag till han, men det var en lögn. Vi hade ju ingen bastu här..
- Jahaa, har ni bastu? Fett nice, kan man komma in eller?
- Nae, asså.. vi får nog ta det någon annan gång, vi hade tänkt att lägga oss nu.
- Jahaa, men... vi ses la imorgon då?
- Ja, heydå bro!
- Heydå, godnatt på dig och hälsa Sofie.
- Yepp, i will do that!

Sofies perspektiv:
- Vem var det?
- Usher.
- Jahaa, vad ville han då?
- nae, bara lite shiit. Iallafall, du var helt fantastiskt.
- Du med Justin, jag kan inte fatta att detta verkligen varto din första gång.
- Haha svårt att tro att jag är nybörjare på något alls you know.. sa han och gjorde sedan en "flurt" med ena ögat.
- Haha ahjo, det är verkligen så det är.. sa jag och gick sedan upp från sängen. Jag tar en dusch bara, det kan behövas...
- Haha, gör du så.. sa han till mig och jag gick sedan in i badrummet och satte på duschen.
Jag stod där i duschen i kanske 15 minuter sedan gick jag och la mig och Justin gick in för att duscha. Jag tror att jag somna för jag märkte aldrig när Justin kom ut ur duschen. Jag vaknade istället nästa morgon av att solen sken in genom fönstret.
Justin hade inte vaknat så jag hämtade laptoppen och satte mig sedan i sängen där Justin låg.  Jag kunde verkligen inte tro mina ögon när jag kollade på alla olika skvallersidor på nätet. Det var något som hade sett mig och Justin och tagit kort när vi hade det, jag kunde inte tro att det varto sant! Jag menar, vi bodde trotts att på våning 24.
Jag kollade ut genom de stora fönstret som var i vårt sovrum och tittade efter ett ställe där man möjligen skulle kunna se oss. Då fick jag syn på det ställe som jag minst anade. Det varto säkert någon som varit inne i huset mitt imot.
Vad tycker ni ska hända??

Glöm inte att rösta på mig i tävlingen, ligger delad etta! rösta HÄÄÄR!

Kommentarer
» Anonym

Ojojoj, mera! :D

2011-01-06 22:03:21
» elvina

Ooh spännande:)

superbra episode :D<3

2011-01-06 22:21:22
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Johanna

Ojdå, nu har de skvaller problem!!! Men jättebra!!:D

2011-01-06 22:32:44
» Rebecka

Mer. :D

2011-01-06 22:42:10
» Rebecka

Mer. :D

2011-01-06 22:42:33
» annaa

haha pinsamt för dom xD mera :D

2011-01-06 23:13:53
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Anonym

Hahha meer xD

2011-01-06 23:15:23
» S

guuud va spännande, superbra episode men lite för kort tycker jag xD hoppas det blir en till episode ikväll. förresten, vad duktiig du är! ;)

2011-01-06 23:49:23
» Julia ♥

MEEER !! ♥ har Sofie gjort det eller? ;O

2011-01-07 00:09:25
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback