You change my life - Episode 43.

Jag kunde verkligen inte tro mina ögon när jag kollade på alla olika skvallersidor på nätet. Det var något som hade sett mig och Justin och tagit kort när vi hade det, jag kunde inte tro att det varto sant! Jag menar, vi bodde trotts att på våning 24.
Jag kollade ut genom de stora fönstret som var i vårt sovrum och tittade efter ett ställe där man möjligen skulle kunna se oss. Då fick jag syn på det ställe som jag minst anade. Det varto säkert någon som varit inne i huset mitt imot.


Jag hade en stark känsla att det var Selena... Vem skulle det annars vara egentligen? Jag väckte Justin för jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Det var ju inte direkt en "kyssbild" bara. Jag skakade om han försiktigt och gav han en lätt kyss på munnen. Han öppnade ögonen försiktigt och hans hår stod åt alla håll. Han var så fin!

- Justin, lyssna på mig nu! Du kommer aldrig att tro dethär... Men.... Jag visade han bilderna som fanns på skvallersidan. Hans ögon blev runda som golfbollar och hans mun var vidöppen!
- Justin jag vet inte vad vi ska ta oss till! Skrek jag nästan och mina ögon blev blanka.
Justin försökte samla sig och han gick runt sängen för att hålla om mig.
- Jag vet inte vad vi ska göra... Sa han och efter någon minut släppte han taget om mig och gick fram till fönstret, där jag också hade stått och grubblat över vem som kunde ha tagit bilderna. Hans blick fastnade på samma ställe där min blick fastnade, mitt emot dvs.

- Okej Sofie, stanna här! Jag ska gå och ta reda på vem den här jävlen är! Sa han samtidigt som han drog på sig jeansen som låg på golvet, en skjorta och lila Supras. Innan han sprang ut kysste han mig hastigt och skrek "Jag älskar dig" innan dörren stängdes. Jag kunde inte göra annat än vänta, så jag tog på mig jag också, fast i en mindre hastighet än Justin, han som inte ens fixade till sitt hår i hastigheten... Tänkte jag och sminkade mig lite.

Jag hade inte märkt att jag gråtit så mycket så när jag skulle kladda på lite mascara såg jag att mina ögon var rödsprängda. Sedan satte jag mig i soffan och kollade på någon komedishow som jag inte alls tyckte var så kul.
 
Justins perspektiv:
Nu faaaaan! Tänkte jag. Jag spang ut i lobbyn och till andra sidan där jag kunde ha tänkt mig att någon stod och tog kort. Eftersom att det var samma hotell behövde jag inte "presentera" mig i lobbyn igen. Jag tog hissen upp till 24 våningen på andra sidan och knackade på den dörren jag skulle kunna tänka mig att rummet från andra sidan var i. Och ingen mindre än Selena öppnar dörren.
- VAD FAN HAR DU STÄLLT TILL MED?! skrek jag och klampade in i hennes hotellrum.
- Vadå Justin? sa hon oskyldigt.
- VAD TROR DU? NU VET HELA VÄRLDEN OM VAD JAG & SOFIE GJORDE IGÅR!
- Jaha, det... Nej jag skulle bara ta kort på utsikten och råkade fånga det på bild. Såg det inte förens jag la ut det på Twitter...
- Bara så du vet Selena, jag kommer att polisanmäla detta. Du kommer inte undan!
- Aw, ska jag bli rädd eller vad hade du tänkt dig? Jag vet att det kommer bli du & jag Justin tillslut ändå. Sa hon och gick närmare mig.
- Rör mig inte Selena, och har du inte fattat att det inte kommer bli du och jag? Jag hatar dig för det du har ställt till med. Jag hatade dig inte förut, men jag gillade dig inte precis heller efter det du gjorde mot Sofie och mig. Sa jag och sprang sedan ut och smällde igen dörren. Det här ska jag gå till botten med, om inte hon får något straff vet jag inte vad jag gör....
Detta varto det första gästinlägget på bloggen och det kommer att bli fler för det fanns fler intresserade. Själv så tycker jag Amanda (hon som skrivit denna episoden) var jätte duktig. Tycker inte ni det?;)

Om ni vill kolla hennes vardagsblogg så kan ni klicka er in
hääär.
Glöm inte att rösta på min blogg HÄÄÄR :)

Kommentarer
» Julia ♥

OH MY GOSH :( dumma Selena !! meeeer ♥

2011-01-07 18:27:20
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Okejj (A)



Np ^^ Åh tack igen! =D

2011-01-07 18:28:44
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» annaa

sjukt duktig :D

2011-01-07 18:32:44
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» elvina

sjukt duktig ju,lika duktig som dej :)<3

2011-01-07 18:56:30
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Sanna

sjukt bra!! snälla skriv meer :D va duktig hon är!

2011-01-07 19:10:01
» amanda

åhh du la upp den! va kul! KRAMKRAM!!!

2011-01-07 20:16:26
URL: http://aamandaolivia.devote.se
» Anonym

gätte bra! :D MEEER!

2011-01-07 20:50:11
» Johanna/Moonlight

Hon var svinbra på att skriva:D Skriver hon någon egen novell? Om hon inte gör det tycker jag att hos ska börja göra det. För hon skriver suveränt bra:D

2011-01-07 22:58:36
» ModelBea

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

2011-01-08 11:47:45
URL: http://modelbea.blogg.se/
» ModelBea

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

2011-01-08 12:55:55
URL: http://modelbea.blogg.se/
» zandra

nu har jag valt ut finalisterna i veckans blogg, titta in och se om det blev du. annars kanske du vill rösta på någon annan blogg du tycker om

2011-01-08 13:02:38
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback