You change my life - Episode 46

Selena? Jag vill aldrig mer se människan ju! När polisen såg min blick sa han att Selena var tvungen att vara här för att berätta sin historia. Jag och Sofie satte oss ner mittemot Selena och polismannen. Selena började berätta och när hon var klar satt hon och kollade på mig. Jag gav henne "blicken" och hon kollade ner i bordet. Polisen började prata...
- Jo det är så att det inte finns tillräckligt med bevis för att ni ska kunna anmäla henne...




- Va? Vad menar du?

-          - Ja, i och med att Selena inte har erkänt eller det finns något annat bevis på att hon har velat hämnas på dig. Och Sofie också, så har vi helt enkelt brist på bevis. Och utan bevis så kan inte anmälan gå igenom. Förstår du.

Eh… Ja, jag förstår, me…  Längre hann jag inte innan min mobil ringde. Jag tog upp den ur fickan och såg att det var mamma som ringde, jag klickade direkt.
-Vem var det, frågade Sofie.
- Öh… Usher…
-Justin, jag vet att det inte var Usher, du är dålig på att ljuga. Selena fnyste och mumlade något för sig själv.
-Va?
- Inget! Inget.. Hon kollade ner igen.
-  Justin allvarligt nu?! Vem va det som ringde.
-Mamma.
- Varför klickade du henne då? Det är din mamma?  Det kanske har hänt nåt hemma.
Jag suckade och ursäktade mig. Jag gick ut ur rummet och ringde upp henne. Hon svarade efter en signal.

-Justin? Hon var arg det hördes.  Jag förstod direkt varför.
-  Mamma, jag kan förklara!
- Förklara vad?! Hur bilderna på dig och Sofie kom ut i tidningen? Eller förresten, alla tidningar i hela USA, och Kanada?
Asså, vänta, det var Sele… Vänta?! BILDERNA?!!
-  Ja, Bilderna. Vad höll ni på med egentligen? Jag svor och kollade på Sofie och Selena. Sofie såg frågande ut, och man såg på Selena att hon fattade att jag visste att det var mer än en bild.
-  JUSTIN!!?? Är du kvar?!
- Eh, ja….
-  Det var till och med på nyheterna i morse. "Det Heta paret Justin Bieber och Sofie Brown inte lika pryda privat?". Det var ett helt inslag med det i morse…

-          OMG, helvete…

Sofies perspektiv:

Jag kollade på Justin genom fönstret där han gick fram och tillbaks. Han såg verkligen inte glad ut, det var i och för sig inte jag heller men han såg ut att koka av ilska. Det var spänt i rummet, det kunde man nog känna bara man gick förbi. Tillslut kunde inte Selena vara tyst längre.

Vad ni höll på, det var ju äckligt att kolla på.
- Va?! Kollade du på oss.
- Ha! Såklart, jag gjorde man kunde ju inte missa när ni gjorde bort er införhela planeten. Ni kunde ju i alla fall dragit för gardinerna?
-  Selena… Dörren öppnades och han kom in. Han var blek och han darrade.
- Sofie.. Det kan ha förstört… allt.
- Vad menar du? Jag ställde mig upp.
- Det finns mer.

Nu reagerade polisen också.
- Mer av vadå?
- Mera.. bilder..


Denna episode skrev gästbloggaren Linnea. Vad tyckte ni?
Spännande spännande va?

Kommentarer
» jennie

meeeerr spännande !!! :D bra skrivet !!!!!!! <3 <3

» jennie

meeeerr spännande !!! :D bra skrivet !!!!!!! <3 <3

» julia

Omb älskar det , älskar er , snälla sluta aldrig skriva <33

2011-01-10 09:24:58
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
» Hannah <3

meeeeer

2011-01-10 10:16:00
» Sofia

älskar det :D som vanligt ;)

2011-01-10 11:42:59
URL: http://www.sofiai.devote.se
» Julia ♥

OMG JÄVLA SELENA !! MEEEER ! ♥

2011-01-10 15:22:03
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» elvina

Spännande :D

mer idag?:)<3

2011-01-10 15:48:17
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Jag

Love it! ;) Gud vad du är duktig min lilla bff Linnea! <3 :D

2011-01-10 18:43:08
URL: http://stilbyebba.blogg.se/
» linneaa'

tack ebba! <3

2011-01-10 19:01:42
» Johanna

Absolut, Super spännande!!!:D

2011-01-10 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback