You change my life - Episode 55

- Kom och sätt dig här, du behöver inte vara rädd.. sa han. Jag stod där och skaka som aldrig förr men jag gjorde som han sa och satte mig i sängen.
- Jo, du förstår.. börja han. Jag kände sedan hur något sticktes till i min arm och jag kollade för att se vad det var.


Det var en spruta. Efter några sekunder var allt helt snurrigt. Jag hade ingen känsel någonstans och tillslut däckade jag nog helt. När jag vaknade snurrade allt fortfarande och jag visste inte var jag var först. Sen såg och mindes jag. Jag var i samma rum som jag var igår innan allt blev svart. Fast nu var det lite ljusare i rummet. Det var en till lampa som var tänd. Det fanns inga fönster.
Jag låg i sängen, helt naken. Vad fan hade hänt?
Vart är mina kläder? tänkte jag för mig själv.
Det var ingen annan i rummet och jag försökte ställa mig upp och kolla vart mina kläder var. Jag såg att de hängde på en stol i andra änden av rummet. Hur ska jag komma dit utan att någon hör mig? tänkte jag. Jag chansade och tog ett steg, och ramlade.
Okej, ingen hade kommit inrusande än, så jag kröp bort dit, och tog snabbt på mig mina kläder. Jag kände efter om mobilen fortfarande låg kvar i min tröja, och det gjorde den. Som tur var det ljudlös för jag hade över 60 missade samtal från Justin, Sofie, mamma, pappa, Pattie och Sandi. Jag smsade snabbt till Sofie. "HJÄLP!!!!! Jag lever fortfarande, men jag vet inte om C gör det" Skicka.

Sofies perspektiv:
Klockan var nästan 12 på natten och jag och Justin tänkte kolla på en film. Polisen hade letat för fullt hela dagen. De hade fortfarande inte hittat stället där de var på. De sökte fortfarande efter Mathildas mobil. Och vi försökte ringa. Men vi fick inget svar. Plötsligt plingade det till i min mobil. Jag hoppade upp ur soffan och skrek,
- SHIT!!!!!
- Va? Har polisen hittat dom!? Skrek Justin och hoppade upp i soffan han med.
- Nej, vi har fått svar från Mathilda.
- Va? Får jag läsa!???
Han läste och sen satt vi och pratade istället för att kolla på filmen. Sen bad vi, vi bad att polisen skulle hitta dom, snart.....

Mathildas perspektiv:
Jag gömde mobilen i fickan igen och i samma sekund kom en man in med en pistol i handen riktad mot mig.
- Vad har du i fickan lilla flicka? Sa han tyst.
- Inget? Och vad fan har du gjort med Christian? Röt jag.
- Han sitter fortfarande i rummet, men han har svimmat, är inte det lite synd? Sa mannen hånfullt.
- JÄVLA GUBBJÄVEL, OM DU GÖR NÅGOT MOT HONOM DÅ SKA DU FÅ SE PÅ ETT OCH ANNAT! Skrek jag utan att tänka mig för.
Han kom gående mot mig, tog tag i min arm och kastade mig på golvet.
- OM DU VILL SE DIN KÄRA CHRISTIAN IGEN SKA DU GÖRA SOM JAG SÄGER, OKEJ? TA AV DIG KLÄDERNA, NU!
Jag gjorde som han sa, jag skakade och grät, och sen slog han mig igen. Jag tuppade av.


VAD KOMMER HÄNDA? Kommentera!

/Amanda & Karro

Kommentarer
» Johanna

Skitbra!!!!!:D längta ihjäl mig tills nästa!!!

2011-01-15 14:44:41
» jennie

meeer spännande hadde de sex ??? altså mathilda och den därra gubben ????

2011-01-15 14:53:09
» annaa

GUD VAD BRA NI ÄR PÅ ATT SKRIVA! för tillfället ligger ni 1:a bland alla noveller jag läser iaf :O de är liksom annorlunda och jaaa, jag älskaaar! :D längtar ihjäl mig till nästa del!

2011-01-15 14:58:39
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Rebecka

vanligt.............. you two got some wierd minds there...

2011-01-15 15:07:03
URL: http://jagebäst.com
» anna

Vem är det som har gjort eran design? Sjukt snygg är den!



Gillar eran blogg också :):):)

2011-01-15 15:29:33
» Fatmaa

brabra!!

men vad har hänt med johanna,allså hon justin vänstar med?

2011-01-15 15:48:11
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/
» elvina

aaah,shit vad spännande det är:o

kan ni skriva ett till ikväll ? :)<3

2011-01-15 17:00:29
URL: http://evvetano.blogg.se/
» alice isacsson

skiet bra <3<3 voldtar dem henne eller ??? mer mer mer ikväll snälla <3 den är as-bra <3

2011-01-15 17:55:46
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
» Sofia

NOOOOOO :O MEER :D MÅste vetaaa :D

2011-01-15 21:57:04
URL: http://www.sofiai.devote.se
» Anonym

O M GOSH MER MER MER !

Måste veta vad som händeer !!

2011-01-15 22:18:35
» Rebecka

aa juste vad hände med Johanna? XD Anställde hon de där som kidnappade C och M ...kvinnan och barnet var bara skådisar och männen 'riktiga' . DummDummDUMMM

2011-01-15 23:16:23
URL: http://jagebäst.com
» Julia ♥

OMG !!! :(( STACKARS DOM !! MEEEER NU !! ♥

2011-01-15 23:18:59
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback