You change my life - episode 60

- Ska vi åka hem? Frågade han efter några minuter.
- Ja, det gör vi, sa jag och torkade tårarna.




Vi åkte en bit under tystnad, sedan svängde Justin åt fel håll.
- Eh, Justin? Hem ligger ditåt? Sa jag.
- Ja det vet jag allt. Sa han och blinkade.
- Men vart ska vi då?
- Det ska du få se! Sa han och blinkade än en gång.
Jag bara log och satte på musik och Firework med Katy Perry spelades.
Jag blev alltid så glad av den låten så helt plötsligt blev jag helt hyper och började hoppa upp och ner i sätet och sjöng samtidigt.
- BABY YOU'RE A FIIIIIIIIIIREWORK, C'MON SHOW 'EM WHAT YOUR WORTH.......
Justin bara kollade på mig och började skratta. Sedan joinade han mig med och började sjunga.
Vi satt där och skrek som två galningar till alla låtar som spelades.
Vi åkte ganska länge, men jag frågade aldrig när vi var framme.
Att bara köra runt är också kul, speciellt med Justin.
Efter ungefär 2 timmar var vi framme. Vi klev ur bilen och jag såg ett ljusblått hav.
Mina ögon blev stora som golvbollar och efter några sekunder vände jag mig mot Justin.
- Vart är vi? Vad gör vi här? Frågade jag och log.
- Jag tänkte att vi kanske behövde komma bort från alla polisbesök och så, så jag tänkte att vi kunde övernatta här i Savannah? Sa han och kollade lite osäkert på mig.
- Ja det är klart jag vill! Sa jag och slänge mig runt halsen på han och pussade honom överallt.
Men.... jag har inga badkläder eller någonting med mig? Sa jag igen lite nervöst.
- Oroa dig inte älskling, jag packade din väska när du hade somnat igår. Jag gick upp igen när du hade somnat, hehe. Sa han och log. Jag tog med en bikini, en klänning jag tyckte var fin, och ett par skor till. Och din sminkväska. Hoppas det gick bra?
- Toppen! Sa jag
- Okej, hotellet ligger precis där över vägen, sa han och pekade på ett enormt hotell.
Jag bara stod och glodde på det. Det var så fint!
- Kom vi går in och checkar in, sedan kan vi gå till stranden. Sa Justin och kollade hoppfullt på mig.
- Ja självklart!
Jag sprang till bagageluckan och tog ut våra väskor och sedan sprang vi över vägen till hotellet.
Vi fick våran rumnyckel och när vi kom in slängde Justin av sig kläderna medans jag bara stod och tittade, en än gång. Det var helt otroligt fint! Och Justin också.
- Gosh, det här hotellet är verkligen amazing! Och du är amazing!
Jag sprang fram och kysste honom.
- Ska du säga, beautiful! Sa han och kysste mig igen.
Sedan släppte han mig och sprang och hämtade handdukar. Medans han gjorde det tog jag på mig bikinin. När han kom tillbaka tog han tag i min hand och vi sprang ut genom dörren och ut genom receptionen och över gatan ner till havet. Vi släppte ner våra handdukar och jag hörde Justin skrika "Försten i får köra hem!".
Jag kutade allt vad jag hade men ändå lyckades Justin komma före ner till vattnet.
Gud vad härligt det var! Vi skvätte vatten på varandra och sedan bar han upp mig och kysste mig lääänge.
Vi hade inte sett till några papparazzis än så länge så det var ju tur....
Vi gick upp och la oss på våra sandiga handdukar och låg där och solade. Vi hade båda på oss våra RayBan så när vi kollade på varandra började vi skratta.
Vi låg där och skrattade och hade allmänt kul i flera timmar.
Ingen hade  märkt att det vart Justin Bieber som låg där, haha. Otroligt!
Tillslut blev det lite kyligare och vi bestämde oss att gå upp till hotellrummet igen och göra iordning oss för en romantisk middag lite senare.

Förlåt för dålig update! Men jag (Amanda) har läxor att ta hand om och så.
Men lite kommentarer skadar ju aldrig :) Peppa osssss ;)

/Amanda & Karro

Kommentarer
» elvina

ni är grymma på att skriva! :D

kan det inte komma ett till ikväll ? :)<3

2011-01-20 20:27:25
URL: http://evvetano.blogg.se/
» annaa

Sjukt bra ju :D dom är bara så otroligt söta tsm. Och ni är jätte duktiga på att skriva och jag förstår att man inte alltid hinner med att skriva :)

2011-01-20 20:29:00
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Johanna

Skitbra!!! gillar eran novell sjuktmycket :D

2011-01-20 20:40:19
» Anna

sjuktbraaa! :D

2011-01-20 22:13:51
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» Julia ♥

Nawie ! :) meeeeer ♥

2011-01-20 22:40:13
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
» jennie

bra meer !!!!

2011-01-21 14:59:28
» Julia

AWESOME! Den var jätte bra! Ni uppdaterar jätte bra! Jag läser även andra noveller och de uppdaterar inte lika bra som ni gör! Alltså jag nöjer mig vid en varje vecka så det här ju lyxen ;)

2011-01-21 19:04:51
» Anonym

Hej jag har en dagens blogg tävling oss mig :D

så var gärna med: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-lordag.html#comment

2011-01-22 18:47:56
» Emma :P

åhh kan du inte lägga ut nästa del nu för jag är otålig! ni e asbra på att skriva så man vill bara ha mer och mer !! :D

2011-01-23 13:05:47
» alice isacsson

skiet bra mer <3<3<3<3

2011-01-23 19:01:49
URL: http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback