You change my life - episode 61

Vi låg där och skrattade och hade allmänt kul i flera timmar.
Ingen hade  märkt att det vart Justin Bieber som låg där, haha. Otroligt!
Tillslut blev det lite kyligare och vi bestämde oss att gå upp till hotellrummet igen och göra iordning oss för en romantisk middag lite senare.



När vi gick tillbaka till hotellet såg vi att solen var påväg att gå ner.
- Kom! Sa Justin och drog mig snabbare mot hotellrummet.
När vi kom upp till den 18 våningen (våran våning) låste han snabbt upp rummet och drog mig mot balkonen.
Han hade valt ett rum med havsutsikt. Solen skulle precis gå ner nu och vi stod bara där i varandras armar och kollade när solen var påväg ner.
Sedan vände vi våra huvuden mot varandra och våra läppar möttes.
Jag tog tag i hans hår och han tryckte mig närmare honom.
Vi stod där en liten stund och bara myste sedan gick vi ut från vårt hotellrum och ner till "relax" avdelningen på hotellet. När vi kom dit satte vi oss vid poolen med fötterna och lite av bena nere i vattnet.

- Jo asså du ska bara veta att jag verkligen... började ja.
- Ssschh, sa han och satte ett finger på mitt huvud. Han lutade sakta huvudet framåt, när jag sedan började luta mig framåt och vi var en centimeter ifrån varandra puttar han ner mig i poolen.
- Juuuustiiiin!!
- Hahahahahahahhaahhaha! var det ända han fick fram.
- Va fan, jag har ju kläder och allt på mig! sa jag och börja sedan också skratta. Jag satte mig bredvid honom och luta sedan huvudet mot han för att kyssa han. Han lutade mot mig och just då gjorde jag exakt samma sak som han gjort mot mig, jag puttade i honom i vattnet. Jag satt nu där och gapflabba mer än... något... och det gick verkligen inte att sluta. Jag hoppade sedan i vattnet och nu kysstes vi, på riktigt.

Vi låg där en liten stund i vattnet och sedan hörde vi att det "klickade till" i dörren och en nyckel vreds om.
- Shiiiiit! sa vi i kör och hoppade upp från vattnet, vi sprang sedan bort och gömde oss bakom en stor växt. Ingående kom en vakt med sin ficklampa, han lyste runt om hela rummet och vi satt där så tyst vi kunde. Vi rörde oss inte ur fläcken och vakten gjorde sedan en rörelse och gjorde så att ficklampan lös mot växten som vi satt bakom. Shit, det var droppen, han hade sett oss, eller?

Nej, tydligen inte. Han släckte sin ficklampa och gick sedan ut från rummet och låste. När han gått ut så började vi båda skratta och plumsade sedan ner i vattnet igen, det var super varmt. Vi satt där en pytteliten stund till sen så började det bli kallt.
-Vi kanske borde gå upp nu? Vattnet är kallt och klockan är nog ganska mycket också.
- Haha jaa, det har du nog rätt i!

Vi gick upp och kollade oss runt om i rummet efter handdukar, vi frös som tusan. Det fanns inte en endaste handduk i hela rummet och där stod vi som isbitar med våra blöta kläder på.
- Vi får väl försöka smyga upp såhär blöta utan att någon möter oss, eller? sa Justin och jag såg hur hans ögon sken upp sådär som dom gör när han kommer på något "busigt" nästan lite "crazy".
- Okej, sa jag glatt och vi gick sedan mot dörren. När jag ryckte i handtaget så öppnades inte dörren, den var låst! Vad skulle vi göra nu då?
Blev en kortis nu men ska träna strax!  BRA/SKIT DÅLIG??
Vill säga förlåt X10000 för den dålig uppdateringen men jag (Karro) har haft en hel del annat och göra och det tror jag Amanda också har. Jag har iallafall några ideer på vad som kan hända så att uppdateringen ska komma igång "på riktigt" igen, men vill kolla med Amanda och vad hon tycker om du först och så.. :)

Hope you understand! Kiss.
/ Karro & Amanda. (Klicka på våra namn för att komma till våra bloggar!) :)

Kommentarer
» annaa

åh dom är så söta :D spännande att se vad som händer här näst då dom är inlåsta, haha!

2011-01-25 20:16:34
URL: http://annawestiin.blogg.se/
» Anna

jättebra!

2011-01-25 20:28:47
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback