You change my life - Episode 64

Jag hade en överraskning på lager tills ikväll, hoppas Sofie gillar det!



Jag gick och nynnade på min låt Up samtidigt som jag kollade på Sofie. Hennes ögon var verkligen stora som.... vad hette den där stora arenan? Globen, just det ja! Haha.
- Sofie?
- Ja Justin?
Vi var nästan ensamma på den långa gatan nu och det var bara ett fåtal personer.
Jag böjde mig fram och kysste henne. Det var en av de bästa kyssarna någonsin! När vi stått där ett tag kollade vi på varandra och log. Sedan gick vi vidare.
Sofie ville in på Topshop och lite andra ställen. När klockan började närma sig halv sex frågade jag om vi kunde gå tillbaka till hotellet.
När vi var påväg tillbaka var det Sofie som nynnade på någon låt. Jag hörde att det var Unwritten med Natascha Bedingfield. Jag började nynna på den jag med och tillslut hoppade vi fram på gatan och sjöng båda två. Folk bara kollade på oss, speciellt gamla tanter. Jag hörde en tant muttra någonting, men förstod inte vad. Men jag bara log åt henne.
När vi kom upp till hotellet slängde jag mig på sängen och efter någon sekund fick jag massa shoppingkassar över mig.
- Sofie! Hallå jag ligger här under! Hallå jag drunknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Skrek jag sedan.
Hon började gapskratta och tog bort alla kassar.
- Förlåt älskling, jag såg dig seriöst inte, HAHAHAHA!
- Lille jäkel! Sa jag och hoppade på henne och började kittla henne.
Hon skrek hysteriskt och fick tag i en kudde som hon kastade i huvudet på mig. Sedan vart det kuddkrig.
Jävlar vad hon kan sikta bra! Fick säkert 10 kuddar i huvudet medans jag bara träffade henne typ 2 gånger, haha.
- Säg att du ger dig Sofie!
- Nej aldrig!!!! Skrek hon tillbaka.
Jag fick tag på henne och bar upp henne i min famn.
- Ger du dig? Frågade jag lugnt denna gången.
- Nej, aldrig! Skrek hon igen.
- Som du vill! Sa jag och började gå mot badrumsdörren.
Hon fattade snabbt vad jag hade i planerna och försökte ta sig loss.
- Fan va du är stark Justin! Släpp ner mig!!!!!!
- Nej, inte förens du ger dig, sa jag och blinkade med ena ögat.
- Okej okej okej! Jag ger mig, sa hon lugnt sedan.
Jag släppte ner henne och hon började gå mot sängen igen. Hon tog upp en kudde och såg lite misstänksam ut.
- ELLER INTE!!!! skrek hon och kastade den rakt i ögat på mig.
- Aaaaaaaaaaaj Sofie, du träffade mig i ögat! Jag slängde mig ner på golvet och överdrev en aning.
- Oj förlåt förlåt!!! Justin hur gick det? Blev du blind? Sa hon skräckslaget.
- Jaaaa, typ.
- Älskling förlåt, det var verkligen inte meningen!!!!
När jag såg att det var påväg en tår ner på hennes kind kollade jag upp och började skratta. Hon kollade argt på mig och ställde sig upp.
- Hahahah! Visst var det kul? Sa jag och log.
- NEJ! Jag blev fan asrädd! Tänk om jag hade gjort dig blind!!!! Sa hon.
- Men snälla Sofie, det gör ingenting, sa jag och gick fram och kramade henne.
- Okej, förlåt att jag började gråta, är lite överkänslig när det gäller sånt, sa hon och jag torkade bort hennes tårar.
- Haha, det är okej älskling!
- Okej, bra, sa hon lättat och kysste mig.
- Men nu är det så att jag har planerat en sak för ikväll, och vi måste sätta fart och göra iordning oss nu.
- Okej, sisten till duschen förlorar!!!
Vi båda var verkligen tävlingsinriktade, haha. Vi duschade och gjorde iordning oss.
Vid sju kom en taxi och hämtade upp oss.
- Vart är vi påväg? Frågade Sofie.
- Överraskning sa jag ju. Man avslöjar ju inte dom, sa jag och blinkade.
- Men jag är nyfikeeeeeeeen, sa hon och gjorde puppieeyes.
Jag pussade henne på pannan och kollade rakt fram och försökte låta bli att flina.

Sofies perspektiv:
Vi satt där i taxin i ungefär 5 minuter. Jag var verkligen otålig och nyfiken.
Tillslut stannade taxin och vi klev ut. Vi stod nu utanför en restaurang. Justin tog min hand och vi gick in. Det var fullt med små ljus överallt och allt såg väldigt lyxigt ut.
- Jag har hyrt denna restaurang för bara oss två. Glad alla hjärtans dag älskling!
- Men Gud, glad alla hjärtans dag på dig med älskling! Åh va fint! Jag älskar dig!!!! Sa jag och kysste honom.
- Jag älskar dig med Sofie!
Vi satte oss ner till bords och kyparen kom direkt och sa att våran mat var påväg.
- Men vi har inte ens beställt? Haha.
- Jag beställde nästan allt på menyn, så kan vi plocka lite från varje. Bra va? Sa han och log.
- Oj, ja verkligen! Tack igen Justin!
- Ingen orsak igen Sofie, hehe. Men innan maten kommer har jag en annan överraskning....

Vad tyckte ni? Bra/dålig?

/Amanda & Karro

Kommentarer
» Scullcandyphoto.blogg.se

Azum!

2011-01-27 21:08:21
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
» Rebecka

Den var bra................. Men det behöves fortfarande mer drama

2011-01-27 21:54:16
URL: http://jagebäst.com
» Johanna

Strålande:)!!!!

2011-01-28 09:01:50
» Anna

fettbra! :D

2011-01-28 17:21:24
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback