You change my life - Episode 67

Nu kom vi till den svåraste grejen, att ta oss in utan att någon skulle märka oss. Vi klädde på oss våra underkläder och tog på oss varsin tröja sedan sprang vi tyst in till huset. Det verkade som att ingen märkte oss iallafall och när vi kom in i huset la vi oss i sängen. Jag var helt utmattad och kort där efter somna vi.

Jag sov med Sofie tätt intill mig hela natten. Jag ville aldrig släppa henne.
Morgonen därpå vaknade jag först och klev upp försiktigt.. Jag kollade på klockan och den var bara halv nio.
Jag tog en dusch, fönade håret och tog på mig kläder.
Sedan ställde jag mig framför hotellrummets spis och gjorde en stor frukost till Sofie.

Sofies perspektiv:
Jag vaknade av att jag kände doften av ägg och bacon. Jag rusade upp ur sängen och sprang in till hotellköket. Där stod Justin och lagade mat. Han var lika vacker som vanligt. Jag smög fram och kramade om honom bakifrån.
- Godmorgon älskling, sa jag och pussade hans kind.
- Morning honey.
- Du var helt fantastisk igår Justin, sa jag medans jag slog mig ner på en av de höga stolarna.
- Ska du säga, det var du som var fantastisk!
- Jag tror vi båda var pretty azzum, sa jag och gjorde en liten flurt med ena ögat.
- Haha, ja det var nog så, sa han och tog bort baconen från stekpannan.
- Jag har gjort frukost till oss, vad sägs om bacon, ägg, färskt bröd och café latte? Sa han igen och visade med ena handen över vad han hade gjort.
- Ooooh, det låter toppen!
Han ställde ner allt på bordet och vi högg in. 5 min senare var allt borta.
- Fan va gott det var Justin! Har nog aldrig ätit en så god frukost i hela mitt liv!
- Haha, tack älskling. Är man bäst så är man, sa han och gjorde en flurt.
- Haha, jag håller nog med dig där, sa jag och la mig på golvet.
Det hjälpte faktiskt om man var riktigt mätt.
- Jag går och tar en dusch! Sa jag efter någon minut och ställde mig upp.
- Gör du så, jag tar hand om det här.
- Tack hjärtat! Du är för gullig du, sa jag och kysste honom innan jag gick iväg.
Jag hörde honom skratta lite för sig själv och jag log. Jag är så glad över att jag har Justin i mitt liv.
Vad hade jag gjort annars egentligen?
När jag duschat klart tog jag på mig vanliga jeans, ett linne från Acne och gråa låga Converse. Jag plattade håret och gjorde en inbakad fläta och sminkade mig litegrann.
Jag gick in till Justin igen och han satt och spelade fifa. Jag slog mig ner bredvid honom och kollade på. När matchen var slut frågade jag om vi kunde köra Need for speed istället på Wii. Han sa att vi kunde det.
När vi spelat några banor satt jag och skrattade för att jag hade utklassat Justin och han satt och surade.
- Kom igeeeeeen, det är bara ett spel Justin!!!!! Sa jag och hoppade i soffan.
- Jaja, sure.
- Åh din lilla surmupp! Kom igen, vi kör en gång till.... Sa jag och gjorde puppieeyes.
- Okej då.. Bara för din skull...
Vi körde en gång till och jag lät han vinna. Jag var faktiskt bättre på det än honom om jag skulle vara ärlig. Men jag sa ingenting.
- JAAAA, JAG VANN! HAHA LOSEEEEEEER!!!!!
- Jaja, okej du vann Justin, kom igen, nu spelar vi något annat!
- Aw, är du lite sur? För att jag vann kanske, och är mästaren!!!!! Sa han och nu var det han som hoppade i soffan.
- Haha, nej, jag lät dig faktiskt vinna!!
- Ah, okej, sure. Nu slutade han hoppa i soffan och bar upp mig i hans famn och kysste mig. Vi la oss ner i soffan och kysstes ännu mer. När vi legat och kyssts ett tag hörde vi att det knackade på dörren. "Städerskan" hörde vi någon utanför.
Jag gick och öppnade och hon gick in och städade. Jag och Justin bestämde oss att vi skulle ut och kolla runt på Stockholms gator igen. Det var soligt och det såg milt ut där ute så jag tog med mig mina RayBan solglasögon som Justin en gång köpt till mig. Det var mina favoritglasögon. Vi gick runt och kollade i massa affärer, satte oss på en av de få uteserveringarna som fanns, det var ju ändå bara februari.
Efter en stund gick vi vidare. Vi träffade på lite av Justins fans och tog bilder och skrev autografer.
Efter några timmar gick vi tillbaka till hotellet och la oss i sängen med våra laptops. Jag kollade lite bloggar och Justin twittrade. Sedan sökte vi båda på massa roliga videos på youtube och vi skrattade som aldrig förr.
Hm... Nu verkar allt lugnt, för tillfället? Snart kommer det nog drama, som vi vet att ni vill ha, hehe.

/AMANDA & KARRO (klicka på våra namn och kolla in våra personliga bloggar!)

Kommentarer
» Anonym

YEEEEEEEES, längtar till DRAMMMMMA;D;D;D;D;D;D

2011-01-29 23:33:45
» Johanna

Ja drama!!! alltid lika kul :P!!! och juste skitbra!!!:D

2011-01-29 23:48:00
» Rebecka

PEP soo whazz upp??

2011-01-30 00:02:40
URL: http://jagebäst.com
» Anonym

Yeees,drama :D

2011-01-30 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback