You change my life - Episode 68.

Det var mina favoritglasögon. Vi gick runt och kollade i massa affärer, satte oss på en av de få uteserveringarna som fanns, det var ju ändå bara februari.
Efter en stund gick vi vidare. Vi träffade på lite av Justins fans och tog bilder och skrev autografer.
Efter några timmar gick vi tillbaka till hotellet och la oss i sängen med våra laptops. Jag kollade lite bloggar och Justin twittrade. Sedan sökte vi båda på massa roliga videos på youtube och vi skrattade som aldrig förr.


- Men du Sofie? Hur ska vi göra egentligen? Snart drar turnen igång igen och så..
- Jag vet...
- Du hänger med va?
- Alltså, jag har ju en del plugg och så att ta igen hemma och så.... men.. jag kan kanske komma efter två månader typ?
- Ah... sa han och sucka sedan tungt.
- Vad är det Justin?
- Jag vet bara inte hur jag kommer kunna klara mig så länge utan dig...
- Jag vet, jag kommer också ha svårt med att vara ifrån dig, men.. tänk så kul vi kommer ha det sen när vi ses igen? Det kommer bli underbart! Jag känner ba att jag verkligen behöver ta igen i skuuulan just nu..
- Jag förstår dig babe.

lite mindre än 2 månader senare...

Justins perspektiv:
Det var min första lediga dag på hela turnen och jag skulle tillbringa dagen med Alex (en kille, ni kommer att fatta sedan..). Vi hade ett stort vackert hus i Mallorca, där skulle vi vara i 4 dagar.
Alex hade jag träffat på hotellet igårkväll. Han var i min ålder. Så det var ju bra.
Vi tänkte att vi skulle gå ner till stranden. Det var över 35 grader varmt och strålande sol.
Just nu var jag inne på mitt hotellrum och mamma låg och solade ute vid poolen med Scooter och Ryan Good. Jag tänkte ringa Sofie, hoppas hon inte sover bara...  Jag chansade och hon svarade efter bara 3 signaler.
- JUSTIN!!!! Hej babe!
- Hej sweetie! Hur mår du?
- Som vanligt, saknar dig massor ska du veta! Hur mår du?
- Samma.. Men jag saknar dig lite mer än vad du saknar mig.
- Tror du verkligen det Justin? För det tror inte jag!
- Hahaha, hur har det varit sedan vi pratade sist? frågade jag.
- Tråkigt... Men Mathilda och Christian livar upp stämningen litegrann iallafall, hehe.
*HÄLSA FRÅN OSS!!!* Hörde jag Christian i bakrunden.
- Jag skulle hälsa från C & M också, sa hon och skrattade.
- Haha, jo jag hörde allt det. Hälsa tillbaka!
- Ja de ska jag allt. Men vi ska åka till bion nu, så jag kan tyvärr inte prata mer, hur gärna jag än vill!
- Ska ni på bio... utan mig? Sa jag och försökte låta lite ledsen.
- Ja.... Men vi ska se Never Say Never 3D! Typ 10 gången.. Vi saknar dig så mycket ju, så vi kommer ju liiiite närmre dig iallafall, haha!
-Haha! Det gläder mig! Ha så kul, jag älskar dig Sofie, glöm inte det!!
- Jag älskar dig med, och saknar dig massor, puss hejdå!
- Pusshejs!
Vi la på och jag kände att en tår var påväg sakta nedför min kind... Va? Var jag ledsen?
Fast jo det är ju klart... Jag saknar ju alla där hemma, speciellt Sofie. Henne saknar jag så mycket att det gör ont!! Men jag får snart träffa henne igen, tänkte jag, torkade bort tåren och gick och tog på mig mina badshorts och en annan t-shirt.
Jag kollade på klockan och den var redan halv ett! Shit, jag skulle ju möta Alex i receptionen halv ett!
Jag grabbade tag i mina solglasögon, slängde på mig mina svarta Vans och sprang ner. Påväg ner sprang jag förbi mamma och sa att jag går till stranden. Hon nickade och fortsatte att sola.
När jag kom fram stod Alex där och väntade på mig.
- Hey bro! Förlåt att jag är sen. Sa jag och gjorde ett handslag.
- Hey man, det är okej, jag kom precis.
- Okej, bra, ska vi bege oss till stranden nu då?
- Yes, jag ska bara in i kiosken här bredvid och köpa en vatten.
- Bra idé, det ska jag med göra, haha!
Vi gick in och köpte vatten, och jag köpte en donut också.
Vi la våra handdukar i sanden nära vattnet och vi båda la oss på rygg.
- Ooh, shit! Kolla bruden! Sa Alex och tog av sig sina solglasögon.
- Ha-ha.... Sa jag bara.
- Vadå? Har du tjej eller?
- Haha, ja, men hon är hemma i Atl...
- Åh synd, när träffade du henne sist?
- Nästan två månader sedan...
- Oj, det är lång tid..
- Ja... Men nu pratar vi inte mer om det, jag blir bara ledsen, hehe..
- Okej, vi går och badar!
Vi sprang ner till vattnet och simmade runt lite. Sedan simmade vi ut till ett hopptorn som låg lite längre ut och där hoppade vi som galningar.


Ha tålamod, det kommer drama, men sålänge får ni kommentera!!!!!!!!

/AMANDA & KARRO

Kommentarer
» Rebecka

.. :) Det verkar som om nåt sak hända så jag har tålamod ;)

2011-01-30 23:15:15
URL: http://jagebäst.com
» Anna

asbra! :D

2011-01-31 18:49:58
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» Anonym

As bra mer <3

2011-01-31 20:38:39
» Johanna

Svinbra:D undra vad för slags drama ;)

2011-01-31 20:45:15
» Anonym

Mer,Mer,mer



Läs gärna min blogg&Komentera

2011-01-31 21:54:45
» Amandaa

Bra mer!



Läs gärna min blogg&Komentera<3

2011-01-31 21:56:08
» Amandaa

Ojj,Skrev på fel

Bra! Mer



Läs gärna min blogg&Komentera

2011-01-31 21:57:48
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
» mikaela

Uppdatera snart tycker jag <3

Längtar, skit bra <3

2011-02-01 22:50:52
URL: http://svaahnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback