We're so sorry...

Amanda: Hej! Amanda här... Har en väldigt tråkig nyhet att framföra och jag hoppas att ni inte blir för arga eller besvikna. Jag & Karro har bestämt oss för att sluta novellblogga här på bbejber. Jag tänkte faktiskt sluta för flera månader sedan, när vi avslutade den andra novellen, men stannade kvar här för er läsare. Men nu på sommaren har vi inte tid att sitta vid datorn när man hellre vill vara med vänner, osv. Sedan känner jag ingen inspiration till den här novellen mer... Den kunde ha blivit jättebra men uppdateringen är ju inte den bästa och jag kommer inte ens ihåg vad som hände i de senaste kapitlerna och ja..

Jag, Amanda, älskar att skriva noveller om Justin, så det här är inte slutet för mig. Kommer inte fortsätta på den här bloggen, och jag kommer dessutom ta en paus från novellbloggning i 2/3 månader nu, men jag meddelar er när och framförallt OM jag verkligen kommer starta en ny. Det är inte säkert än, utan bara mest en tanke.
Aja.... jättekul att ni, våra fina läsare, följt oss i mer än ett halvår nu och läst våra kapitel och kommenterat så fina kommentarer. Ni är bäst, glöm inte det! Puss!

Karro: Jag känner ungefär det samma som Amanda. Det har verkligen varit både kul & mindre kul med att hålla igång denna blogg. Som de flesta av er besökare antagligen vet så hade jag en novell som startades i November förra året, sedan skapa jag en ny då Amanda kom med när jag kommit ungefär 60 episoder in i novellen. Redan då började jag tappa suget, men tyckte det var skönt att skriva av sig (ibland iaf) så bestämde jag mig för att avsluta novellen med henne. När vi började snacka om att påbörja en ny kommer självklart suget tillbaka, men det gick snabbt över...

Jag tycker fortfarande om och skriva så, det är inte det. Jag känner bara inte suget just nu & framförallt så räcker inte tiden till. Vill inte känna press på att jag måste skriva osv. Jag har lov, iknow, men jag är inte "ledig" för det. Till en början så har jag mycket som händer med handboll och som tar en ganska stor del av mitt liv, sedan har jag även konfirmerats nu under sommaren m.m. Cuper, träningar med mitt lag, dam laget, läger & träningar med hallandslaget osv!
Jag kanske (antagligen!) kommer börja skriva någon gång senare i år igen, men just nu känner jag att jag varken har tid eller lusten. När det inte finns någon lust så blir inläggen rent ut sagt skit & så vill jag inte ha det!

Taack, tusen tack, för min tid här & jag hoppas verkligen att ni gillat det ni läst! Jag vill också tacka alla ni som följt mig ända från start, alla ni som läser överhuvudtaget & ett särskilt tack till alla er som kommenterar! Varje minsta kommentar har jag verkligen tagit åt mig av och lagt på minnet, det är tackvare er som jag stannat kvar såhär länge som jag gjort!!

Har varit sjukt kul detta, men nu får det räcka för en stund iallafall! Meeeen, va gärna kvar på våra privata bloggar: http://bieberheart.beldo.se (Karros blogg) och http://aamandaolivia.devote.se (Amandas blogg).


You will always be our inspiration Justin Drew Bieber.

Remember... NEVER SAY NEVER!

Kommentarer
» Julia

Neeeeeeeeeeeeeej! :(



Men jag förstår er för jag har en egen novellblogg, som jag dock tröttnade på efter 4 månader, så ja... Det är lugnt men ändå inte, heh. ;)

2011-07-26 00:14:02
» fia

Jag förstår er, visst det är synd men det är erat val!

Jag tycker båda ni skriver grymt bra, så sluta inte med att skriva. Era noveller har varit superbra!

Kram på er!

2011-07-26 09:09:37
URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/
» Anonym

Jag förstår er och jag kommer sakna era noveller :(....

2011-07-26 15:40:18
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
» RT

Naww, kommer sakna er tjejer. Det har iallafall varit roligt att läsa era noveller så jag tar inte åt mig om ni har tröttnat på att skriva noveller. Men shit alltså ett halvt år är ganska mycket så man kan ju lätt tröttna på att blogga då :) Men hoppas ni kommer tillbaka i framtiden. Puss & Kram // RT!

2011-07-26 16:35:53
» Hanna

:( förstår men det är endå lite synd :(

» Matilda

Vad synd!:( jag gillade verkligen eran blogg;) hoppas ni inte slutar skriva helt:) men jag skrev med en novell förut så jag förstår men det är ändå väldigt synd för eran ägde verkligen! Puss å Kram:P

2011-07-26 22:56:01
» Josefina

Gud va synd :(

2011-07-28 00:04:23
» elin

nej :(



förstår att ni inte har lust men jag hoppas att ni börjar skriva efter 2-3 månader för era noveller äger <3

2011-07-28 01:24:48
URL: http://elinohrn.devote.se
» Rebecka

Kan förstå att ni har tröttnat =.='''

Jag slutade faktiskt läsa den andra för att den var so himla lång ._.'''



One-shots tycker jag faktiskt är helt okej att läsa...



Nästa gång ni gör en 'novell' *host*fanfichost kanske ni gör den kortare? Sen kanske göra follow-ups ?



no flame ^^

2011-08-08 21:24:50
» Bea

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i min bloggtävling!



( Ni känner säkert igen mig från min gamla blogg om modellandet. Har uppdaterat hela bloggen nu så att jag skriver hur bästa sättet är att komma i Form på, en massa tips och såklart mycket om min vardag som modell! )



Här är tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

2011-09-24 08:26:46
URL: http://svettlukt.blogg.se/
» Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-23 15:42:16
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback