Nästa kapitel kommer ikväll!

Känner att jag har skyldighet att ge er en förklaring varför vi inte har skrivit på mer än en vecka... Jag (Amanda) har varit upptagen exakt varje dag, och då har jag inte prioriterat datorn i första hand. Det har varit midsommar och jag har vart med vänner och ute i Strömstad osv osv. Därav ingen bloggning.
Jag tror att Karro är (eller har varit?) på konfirmationsläger och sen är ju hon också upptagen..
MEN kära läsare, jag skriver en episode ikväll! Förlåt för den långa väntan men jag hoppas att ni håller er kvar ändå...... Puss & kram.
Ps.. tack för era fina kommentarer!



Kommentarer
» Juliaa&Gaby

Sv; ååh kul att du ska läsa !

Jaa, vi gör gärna länkbyte med dig !

menar du i menyn eller i ett inlägg ? :)



/ Bieberprank

2011-06-28 00:00:29
URL: http://bieberprank.blogg.se/
» Julia&Gaby

Sv igen; hahha ojj såg inte att gaby hade gjort 'svar på kommentar' haha men det är bara mejla eller kommentera ;)

2011-06-28 00:03:20
URL: http://bieberprank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback