You change my life - Episode 89.

- Jag saknar dig med. Snälla kom hem! 
- Jag får ledigt i 1 vecka om några dagar, då kommer jag hem, jag lovar! Vi måste prata igenom ALLT! 
- Ja, det måste vi verkligen, face 2 face lixom, sa hon sedan. 
- Men sålänge får vi höras på telefon. Men nu måste jag sova. Det var så skönt att äntligen få höra från dig! 
- Samma här Justin.. Och snälla kom ihåg.. Jag älskar dig! 
- Jag älskar dig med min Sofie! 
Sedan la hon på. Och jag log faktiskt. Jag hoppas allting fixar sig.

Framspolat 1 vecka, dagen då Justin kommer tillbaka.
(Sofies perspektiv):
Det var idag Justin skulle komma hem och jag var supernervös. Vi hade bestämt att jag skulle träffa han på flygplatsen. Egentligen visste jag inte om jag ville det, eller snarare om jag vågade det... Det kändes verkligen inte bra efter det där med Elliot och så. Jag har snackat med han via telefon & sms en del i veckan, men det kommer ändå kännas så himla konstigt att stå där och vänta på honom. Jag kommer inte veta vad jag ska säga.

Justin perspektiv:
Jag satt på planet och hade precis vaknat till av att något föll ner mot min axel. Jag satte mig hastigt upp i stolen för att se vad det var, det var Usher som hade slumrat till. Jag skrattade lite åt han för han såg så himla rolig ut när han låg där med öppen mun, och sen så satte jag mig bekvämt ner i stolen igen. Det var nästan bara 40 minuter kvar tills vi var framme och det var nu jag började förstå att det var knappt en timma kvar tills jag skulle träffa Sofie igen, som jag inte träffat på evigheter. Jag undrade hur allt skulle vara, eller snarare bli...

Sofies perspektiv:
Jag stod nu på flygplatsen med ihop krytna fingrar och nervösiteten var så högt som den kunde gå. Hela jag pirrade och massa tankar for runt i huvudet, en av tankarna var undran på hur Justin egentligen skulle vara, och hhur han skulle reagera när han såg mig?
Nu var jag nervös till 1000 och vilken sekund skulle han komma... ja som jag sa, bara någon sekund efter kom han gåendes med sina lila sneakers, en svart huvtröja och ett par jeans, gash vad snygg han var och gash vad jag har saknat honom!
Nu tänkte jag inte särskilt mycket utan bara sprang fram och hoppade upp i hans famn. Den lilla resväskan som han gick och drog på hann han släppa snabbt innan han fånga upp mig och vi "snurrade" ett varv i luften.
- Välkommen hem älskling, sa jag och kysste han sedan.
- Tack snygging, i guess..? sa han och släppte sedan ner mig.
Vi började gå ut från flygplatsen hand i hand och jag kände mig hur lycklig som helst. Det var lika med bra att passa på nu för jag visste att jag inte skulle känna mig lika glad och lycklig när vi kom hem igen...

Justins perspektiv:
Vi gick där utifrån flygplatsen, hand i hand, och allt kändes så jäkla bra i nu läget. När tanken slog mig att det inte skulle vara det länge till så kändes det inte lika bra. Varför skulle detta egentligen hända? Jag menar, om jag inte hade struntat i Sofie så hade allt med Elliot aldrig hänt...
En bit bort ifrån flygplatsen stod iallafall vår limonsin som vi skulle åka hem med. Det var på ett hotell vi skulle sova, alltså jag och Usher och dom, det var bäst så nu medans allt var lite skakis mellan mig och Sofie.

Sofies perspektiv:
När jag kom hem så slängde jag mig i sängen och pustade ut. Jag började fundera på hur allt skulle bli. Jag är verkligen kär, jag ville inte att allt jag & Justin ska förstöras. Jag hoppas på det bästa och att allt ska gå så bra som möjligt, men jag vet att det inte kan bli perfekt. Inte efter det jag har gjort..
När jag låg där på sängen så hörde jag min mage kurra några gånger, ojdå, det var nog dax att äta nu tänkte jag för mig själv och gick sedan ner till köket. Jag började göra en god sallad med kyckling, pasta, sallad, gurka, majs och sedan tsatziki som jag kunde ha till. Jag hade testat det någon gång hos en kompis och det var riktigt gott, trodde ärligt talat inte det skulle vara så gott med tsatziki till men oväntat nog så var det de.
Jag blev så småningom klar med min lilla "pasta/kyckling sallad och gick ut och satte mig vid teven och började trycka i mig den. Den var verkligen supergod, jag hade lyckats bra om jag själv får säga det! Jag zappa runt bland teve kanalerna men hittade inget jag fastnade för så det fick bli att sätta på OC säsong 2.
Tiden rullade på framför teven och klockan var nästan 6 på kvällen. Det var inte lång tid tills jag skulle möta Justin, vi hade bestämt att träffas på Hardewell café klockan halv 8. Det var där vi hade vår första "dejt". Vet inte om jag riktigt kunde kallade det en dejt, det var ju en dejt, men vi blev avbrytna av en massa paparazzis och fans efter bara några minuter när vi var där.
Bra/Dålig episode? Vad tror ni kommer att hända mellan Justin & Sofie?
Blir allt bra eller blir det ännu värre?? Det är frågan det.... ;)

/ KARRO & AMANDA! :D

Kommentarer
» elin

meer :D



hoppas det blir bra mellan dem hihi :D

2011-03-01 19:23:40
» Anonym

meeeer !!

Hopaass det bli braa ! :D

2011-03-01 20:51:03
» isabell

hoppas att allt ordnar sig!

meraa! :D

2011-03-01 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback