You change my life - episode 91

Nej, nu kunde jag bara inte hålla in det med Elliot mera. Jag hade det i tankarna hela tiden... Det var lika med bra att ta upp ämnet nu för jag kommer bli tvungen att göra det förr eller senare i vilket fall..

- Jo Sofie...
- Ah? sa hon undrande.
- På tal om E...e-e...l...

- Om...? sa hon ganska allvarligt nu och jag tror nog att hon förstod vad jag skulle säga. Jag ville verkligen säga det också, men det gick bara inte.
- Jo, påtal om elefanter..?
- Uhm, elefanter? sa hon chockat precis som att det verkligen inte var det hon hade väntat sig att få höra.
- Ja precis, elefanter.. fortsatte jag sedan, jag hade ingen aning om vad jag skulle säga. Varför sa jag elefanter egentligen? Det var det första som slank ut lixom..
- Vad är det med elefanter Justin? fortsatte hon sedan..
- Jo alltså, vill inte du också kunna spruta ut så mycket vatten ur näsan som dom kan? hehe... sa jag och fick sedan lite smått "panik". Vart skulle jag ta vägen? Hade jag verkligen precis sagt det där? Fanns det inget bättre som jag kunde komma på eller? tänkte jag för mig själv.
- Äh, var det de du ville berätta eller? haha.
- Uhm, ja, typ, sa jag och var nog illröd i detta läget. Det kändes så iallafall. Det kändes som att mina kinder verkligen brann.
- Haha, okej.. så det var ingenting annat...?
- Nejnej, hehe.. sa jag nervöst och kollade ner i cafélatten.
Sofie skrattade lite smått och åt sin sista bit av mudcaken.

När vi suttit där i nästan 2 timmar bestämde vi oss att vi skulle gå härifrån. Klockan var redan halv åtta och solen var påväg ner. Vi bestämde oss för att promenera ner till stranden och kolla på solnedgången.
När vi kom ner till sanden satte vi oss mitt på stranden. Det var bara ett annat par på stranden med en hund men de var 100 meter bort.
Vi satt under tystnad och kollade ut mot horisonten. Just i detta läge ville jag verkligen kyssa Sofie. Men borde jag?
Jag kollade lite försiktigt på henne och hon satt och ritade någonting i sanden.
Det var ett hjärta och så stod det S + J i hjärtat. Sedan kollade hon på mig och log. Så jag tog tillfället i akt och... kysste henne.

Sofies perspektiv:
Vi satt i sanden under tystnad och jag satt och ritade i sanden. Plötsligt känner jag att Justin kollar på mig så jag kollar upp på honom. Han böjer sig fram och jag visste precis vad han skulle göra.
Han kysste mig med sina mjuka läppar jag saknat så mycket. Jag besvarade kyssen och tillslut satte jag mig över honom och lade händerna på hans nacke samtidigt som hans hand gled längre och längre ner mot rumpan. 
Vi la oss ner i sanden och jag tog av Justins jacka.
Jävlar! Sedan kom jag på att vi var på en strand.
- Eh Justin, sa jag och satte mig upp.
- Vadå? gjorde jag nåt fel? sa han förvirrat.
- Nejnej, men asså.. vi är på en strand, haha!
- Oj, ja, haha.
Vi satte oss upp igen och sedan sa jag:
- Mamma och pappa är på en weekend till Arizona på spa. De är borta från idag torsdag till söndag...
- Ska vi åka hem till dig?
- Gärna!
Just nu ville jag ha Justin mer än något annat. Vi småsprang bort till min bil (Justin hade fått skjuss av Usher) och jag startade den snabbt och körde därifrån fort.

När vi kom hem hann jag nästan inte ens stänga dörren innan Justin tryckte upp mig mot den och kysste mig. Jag log, låste dörren och kysste tillbaka.
Sedan tog jag av hans t-shirt och han drog av mig min topp. Vi kysstes lite till och sedan åkte byxorna av. Vi kom bort till soffan och jag frågade:
- Har du kondom?
- Ja, vänta, jag ska bara hämta mina byxor.
Han sprang bort till sina jeans i hallen och kom snabbt tillbaka. Han tog på sig den och sedan var han inne i mig. Han gav ifrån sig höga stön, samma gjorde jag. När vi kört i en halvtimme rullade han av mig och vi båda låg där helt svettiga och varma.
Sedan vände jag mig mot honom och log.
- Vill du duscha? frågade jag.
- Självklart!
Vi sprang upp till mitt badrum och jag satte på duschen. Justin hade tydligen inte fått nog för innan jag ens ställt mig under vattnet kände jag en hand på ett av mina bröst. Jag log och sedan tryckte jag upp honom mot väggen.
Jag gav honom ett handjobb och sedan låg vi på badrumsgolvet och hade sex igen.

Efter ytterligare 20 minuter duschade vi påriktigt och sedan la vi oss i min säng och kollade på Greys Anatomy.

Kommentarer
» Anonym

Badrumsgolvet ? lol

haha XD

2011-03-02 21:25:29
» elin

haha ! :D asbra !

2011-03-02 21:33:50
» elvina

asså shit,ni är grymma på att skriva och komma på!

och grym episode:)<3

2011-03-02 21:44:28
URL: http://evvetano.blogg.se/
» Anna

haha skitbra :D

2011-03-03 16:24:55
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback