You change my life - episode 92

Efter ytterligare 20 minuter duschade vi påriktigt och sedan la vi oss i min säng och kollade på Greys Anatomy.


Efter avsnittet av Greys Anatomy gick vi in på varsin data. Justin höll på att retweeta och följa fans på twitter och jag kollade bloggar. 
Efter ett tag bestämde vi oss för att åka och hyra film. Klockan var halv elva och de stängde elva, så vi slängde på oss kläder, jag satte upp håret i en hästsvans och när vi satt i bilen trampade jag på gasen och vi körde iväg. 

Vi kom därifrån med en film och en stor påse med godis. Justin och jag överdriver alltid när vi ska köpa godis och fyller påsen ända upp, haha!
Det känns nästan som förr. När vi skulle gå tillbaka till bilen såg vi plötsligt att det började blixtra omkring oss. Papparazzis...
Vi sprang mot bilen och nu fick Justin köra. Han skakade smidigt av sig fotograferna.
- Har du gjort det många gånger eller? sa jag impat.
- Haha, ja det kan man nog säga att jag har, svarade han och log.
Innan vi åkte hem till mig åkte vi till Justins hem där han skulle hämta kläder och sånt som han kunde ha hemma hos mig igen, även fast han skulle åka snart igen...
När vi kom in i hans gigantiska hus hälsade vi på Pattie som satt i soffan och sprang sedan upp till Justins rum. När han gick in i sin walk in gick han ut igen i samma sekund. (han hade inte varit hemma innan han kommit till Sofie).
- Sofie, jag tror det har varit någon här hemma, sa han med oro i rösten. - det ligger en massa kläder utslängda på mitt golv...
- Eh jo... About that... När du.. åkte, sa jag och svalde - Så åkte jag hem till dig och, eh gick in i din garberob och gick och, haha, kände på kläderna, för att jag saknade dig, sa jag nervöst.


Breakeven med The Script. (lyssna samtidigt)

Justins perspektiv:
När hon sa allt detdär blev jag helt tårögd. Jag mår så dåligt över att jag lämnat henne här hemma när hon egentligen vill följa med, och självklart vill jag ju också det! Men det går inte...
Jag gick fram och satte mig bredvid henne på sängen. Jag tog hennes hand och vi ställde oss upp. Jag kramade om henne hårt och länge och sedan gick jag och satte på Breakeven med The Script.
Sedan gick jag tillbaka till Sofie som stod upp och jag la mina armar runt hennes nacke. Sedan kollade jag in i hennes ögon och sa:
- Sofie.. Jag vet att det är jobbigt att vi är ifrån varandra så mycket, och jag försöker verkligen göra det bästa av det.. Och.. jag älskar dig så mycket och jag vill verkligen aldrig förlora dig. För om jag gör det, så går jag av på mitten, för du är min andra halva Sofie. Jag har mått toppen ända sedan jag såg dig i skolan för första gången för ett år sedan och det är verkligen du som gör mig glad. När jag åkte iväg på tour saknade jag dig så mycket att jag låg sömnlös på nätterna och grät.

Sedan tog jag upp en ask ur min ficka och öppnade den.
- Vi kan inte gifta oss än, men detta är en promisering. Jag älskar dig Sofie, och om du känner det samma, så varför inte visa att vi är tillsammans på vårat sätt då? sa jag försiktigt och log.
Jag såg glädjen sprida sig i hennes ögon och hon sa:
- Det är klart jag älskar dig Justin, du är en av de mest viktigaste personerna i mitt liv. Om jag förlorar dig vet jag inte vad jag gör!

Hon tog ur ringen ur asken och satte den på fingret. Det var en silverring med små diamanter runt hela ringen. Den passade perfekt på Sofies finger.
Hon kastade sig runt min hals och kysste mig mjukt och ömt. Vi stod där ett tag till och lyssnade klart på låten, sedan kom vi på att vi skulle hem till Sofie.
Jag packade ner lite kläder som jag kunde lämna hos Sofie och vi sa hejdå till mamma och körde hem till Sofie.
Vi slängde oss på hennes enorma soffa och sedan kom vi på att nån av oss var tvungna att sätta i filmen. Ingen av oss orkade lyfta våra rövar (vilket ilandsproblem), men efter lite övertygelse från min sida gick Sofie och satte i filmen - bara för att hon älskade mig sa hon, haha! - sedan hämtade hon godiset och vi kollade på filmen.
Sofie somnade efter halva och jag somnade innan den var slut. Vilken tråkig film, seriously.

Sofies perspektiv:
Jag vaknade av att jag låg på vardagsrummsgolvet. Hur hamnade jag här? tänkte jag. Jag satte mig upp och såg att tvn fortfarande var på och Justin ligga och dräggla i soffan. Jag log och kom på en sak! Det var väldigt länge sen jag prankade honom.
Jag ställde mig upp och smög iväg till köket. Där hämtade jag en grön penna och målade sträck i hans ansikte. Sedan tog jag ett kort med min iPhone och la upp kortet på twitter. "Sleeping beauty" skrev jag. Det var faktiskt en söt bild, hoppas han inte blir föööör arg....
Jag bytte bakgrund på mobilen till den bilden och satte mig sedan i andra änden av soffan och kollade på något random program på tvn. Efter en kvart såg jag att Justin rörde på sig och satte sig upp. Jag flinade.

- Hej sötnos, vad flinar du åt?
- Haha, fint grönt dräggel du har sweeite.
Han rusade upp ur soffan och bort till hallspegeln. Jag hörde ett skrik. Sedan kom han springandes tillbaka och jag såg att han gömde något bakom ryggen. Sedan ställde jag mig upp i soffan och sprang till andra änden av den. Men Justin var snabbare, sedan målade han ett långt blått sträck i pannan på mig. Tillslut låg vi på golvet och garvade ihjäl oss, och när jag kunde hämta lite luft sa jag: "Eh, du borde nog kolla twitter".
Han tog upp sin iPhone och hans haka flög ner till golvet typ. Sedan började han skratta igen.
- Du kommer att få sota för det här, hörde jag mellan skrattattackerna.
Bra/kass? Vem vill ha drama?? KOMMENTERA!!!! :)

/Amanda och Karro.

Kommentarer
» Dedu^^

Mer,mer,mer!

Btw;mer drama,älskar drama:D

2011-03-04 16:09:00
URL: http://sweetannies.blogg.se/
» Julia

Jätte bra :) Älskade när Sofie sa att hon varit i Justins garderob. :') Så sött!



PS. Vill ha drama!!

2011-03-04 16:38:51
URL: http://jumpie.blogg.se/
» elin

asbra :D



elliot kan typ komma ;D

2011-03-04 18:04:55
» Anonym

jag vill ha drama typ att hon erkänner att hon hade det med elliot !?



Meeer !!!

2011-03-04 19:34:29
» ffrida. (y)

omfg,

helt sjukt bra. ( alla som sedan jag senast kommenterade. )

hm, länge sen juu.. ;d

men iaf,

det är helt sjukt bra ni skriver, jag älskar den här bloggen ! <3

skriv mera nuuuuue. :(

2011-03-04 20:07:35
URL: http://www.bbestffriends.bloggplatsen.se
» sofiastrand

DRAAAMMMAAA:D:D:D <3 <3 <3

2011-03-04 21:53:14
» Julia

DRAAMA !! (L)

2011-03-04 22:06:36
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
» Anna

jättebra! :D

2011-03-05 19:12:02
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
» Felicia

I morgon avgörs blogg top 10, så skynda in och anmäl dig! Kanske blir det just DIN blogg som kommer med på listan!



Mvh Felicia

2011-03-05 21:26:39
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/
» alice BIEBER isacsson

SKIET BRA MMEEERRR <3<3<3<3

2011-03-09 21:04:34
URL: http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback