You change my life - episode 93.

- Hej sötnos, vad flinar du åt?
- Haha, fint grönt dräggel du har sweeite.
Han rusade upp ur soffan och bort till hallspegeln. Jag hörde ett skrik. Sedan kom han springandes tillbaka och jag såg att han gömde något bakom ryggen. Sedan ställde jag mig upp i soffan och sprang till andra änden av den. Men Justin var snabbare, sedan målade han ett långt blått sträck i pannan på mig. Tillslut låg vi på golvet och garvade ihjäl oss, och när jag kunde hämta lite luft sa jag: "Eh, du borde nog kolla twitter".
Han tog upp sin iPhone och hans haka flög ner till golvet typ. Sedan började han skratta igen.
- Du kommer att få sota för det här, hörde jag mellan skrattattackerna.

Bilden har jag, Amanda, knåpat ihop lite enkelt. Bilderna är från tumblr, google och weheartit.

Efter en stund började min mage kurra och jag frågade Justin om vi skulle äta frukost. Han hade också blivit lite småhungrig så vi ställde oss i köket båda två och stekte omelett, bacon och rostade bröd. Vi satte oss vid bordet och jag satte på tvn.
Det fanns inte så mycket förutom Chowder på Cartoon network så vi satt och kollade på det, haha! Det var så jäkla dåligt men vi satt mest och skrattade.
Efter frukosten gick jag och tog en dusch och Justin satte sig vid datan. När jag var klar hoppade Justin in i duschen och jag gick och tog på mig kläder.
Det var varmt idag så jag tog ett par svarta shorts, och ett vitt linne med rosor på. Jag satte upp mitt hår i en hög hästsvans och drog på mig lite mascara. Sedan tog jag på mig mina ballerinas.
Medans jag väntade på Justin satt jag i sängen och spelade Angry Birds på mobilen och helt plötsligt får jag ett sms..
"Elliot" stod det på skärmen.
Hela jag frös till is och i samma stund kommer Justin ut från badrummet.
- Älskling, varför ser du så förskräckt ut? frågade han.
Det enda jag fick ur mig var "Eh, jag klarade inte banan på Angry birds"
- Åh jag älskar det spelet! sa han och log. Sedan gick han in i garderoben och tog på sig.
Jag kollade ner i mobilen igen och öppnade smset...
"Hej älskling! Det vi påbörjade häromdagen känns inte riktigt avslutat. Vad sägs om mitt place ikväll?"
Kunde han verkligen mena allvar? Har han ingen skam i kroppen alls eller? Jag svarade inte utan raderade snabbt smset. Jag raderade sedan alla sms jag fått av honom.

När jag sedan börjat spela Angry birds igen kom Justin ut ur garderoben igen men denna gång påklädd, svarta jeans, en lila t-shirt med tryck och svarta Supras, fin som alltid.
Jag stängde av spelet och ställde mig upp och gick fram och kysste honom.
- Va fin du är, viskade jag i hans öra.
- Säger den finaste personen på hela planeten, viskade han tillbaka och sedan kysste han mig igen.
Vi stod och bara kysstes ett bra tag och sedan kollade han ut genom fönstret.
- Det är rätt fint väder idag.. och det är lördag, vill du hitta på något kul?
- Klart jag vill! Men vad vill du göra? frågade jag.
- Vi har inte umgåtts med Christian och Mathilda på ett bra tag.. Eller inte jag iallafall, haha.
- Vi kan ringa och fråga om de vill hitta på något?
- Ja det kan vi göra, jag kan ringa dom, sa han och gick ut i vardagsrummet för att ringa till Christian.
När han gick ut ringde det i min mobil. Dolt nummer.. hmm.. Jag svarade och när jag hörde rösten i örat reste sig mina nackhår.
- Babe, du svarade aldrig på smset? Jag kommer över, sa han.
- Låt BLI! Jag vill aldrig mer höra från dig och aldrig mer se dig, okej? Det vi gjorde var ett misstag och det DU gjorde mot mig på festen är oförlåtligt. Det var äckligt. Så snälla, radera mitt nummer för det är exakt det jag kommer att göra, radera ditt nummer. Hejdå.

Jag la på och var tvungen att sätta mig ner i sängen. Jag gick in i min telefonlista och raderade Elliots nummer. Jag var faktiskt rädd för honom nu måste jag erkänna. Men jag kommer inte nämna något av det här för Justin...
Jag gick in i min garderob och började ställa iordning mina skor bara för att ha något att göra och för att jag inte ville tänka på Elliot.
Efter några minuter kom Justin in.
- Haha, vad gör du? frågade han förvånat.
- Hehe, jag kände för att ställa iordning mina skor, de var överallt! sa jag och log försiktigt.
- Mathilda och Christian ska till stranden idag, och jag sa att vi hänger med. Gick det bra?
- Självklart! Men har du badshorts här? frågade jag Justin.
- Ja, jag tog med ett par, sa han och blinkade.
- Okej, så bra, ska vi åka nu direkt?
- Ja, eller går det bra om vi hämtar upp dom på vägen?
- Yeeezzz! sa jag och blinkade. De dåliga Elliottankarna var som bortblåst för stunden och jag kände mig riktigt taggad inför en dag på stranden med mina favoritpersoner.

Jag tog på mig en svart bandeaubikini med en stor rosett på överdelen, slängde på mig en blå playsuit över och bytte till flipflops. Sedan tvättade jag bort mitt smink igen och tog på mig ett par solglasögon.
Justin bytte om till ett par turkosa badshorts, tog en svart t-shirt över, slänge på sig en keps och sina solglasögon.
Jag gick ut till köket och packade ner en vattenflaska, en dricka, jordgubbar och Swedish fish i en strandväska.
- Redo att åka? hörde jag Justin ropa från hallen.
Jag gick ut till honom och log.
- Ja det är jag.
Han tog strandväskan ur min hand och kysste mig.
- Men det är inte jag, hörde jag honom viska.
Han ställde ner strandväskan på golvet med en duns och tryckte upp mig mot väggen samtidigt som han började kyssa mig mer och mer passionerat. Jag drog av han t-shirten och smekte hans sexiga mage samtidigt som jag kysste han på halsen och upp mot läpparna igen. Han smekte mina bröst och jag rös av lycka.
Vi förflyttade oss till soffan och båda blev mer och mer upphetsade. Justin skulle precis ta av mig min playsuit när vi hörde att något öppnade dörren...

Vi båda flög upp ur soffan och kollade förskräckt på vem som nu hade kommit in. Där stod Christian och Mathilda med ögon stora som golfbollar. Sedan harsplade Mathilda ut ett "Oj". Sedan drog hon Christian i armen och de gick ut igen. Jag och Justin kollade på varandra och vi båda bröt ihop av skratt.
Jag drog på mig playsuiten igen och letade efter min ena flipflop. Justin gick ut i hallen och drog på sig sin t-shirt och sedan tog han strandväskan i handen igen. Jag tog nycklarna och Justin la handen runt min midja och vi gick ut och låste efter oss.
Mathilda och Christian satt i gräset vid bilen och de båda fnissade lite när vi kom gåendes.
- Haha, förlåt om vi störde er två turduvor, men eftersom att Mathilda bara bor typ 5 minuter härifrån gick vi hit så vi alla kunde åka tillsammans med en gång, haha!
- Det är okej bro, sa Justin och de gjorde nått killhandslag. Jag gick fram till Mathilda och hon log och sa förlåt hon med.
- Det är okej Mathilda, haha. Det blev bara lite awkward. Men nu åker vi till tha beaaaaaaaach, wohoooo! skrek jag ut.
Alla tre stannade upp och kollade på mig men sedan började de skratta de med. Jag satte mig bakom ratten och Mathilda satte sig bredvid mig. Killarna fick sitta därbak.
Nu var det Justin som skrek ut: TO THA BEAAAAAAAAAAACH!

Förlåt förlåt för sämsta uppdateringen ever. Men vi båda har så otroligt mycket i skolan, vi har båda en fritid utanför dataskärmen också. Drama kommer ska ni se.

/AMANDA OCH KARRO

Kommentarer
» elin

mycket bra haha :D meeer !?

2011-03-10 21:37:49
» ffrida. (y

omg,

assååååååååå, jag får damp på den där jvla eliott. :(

han börjar seriöst skrämma mig.

btw, så va ju han typ as schysst innan det där, duuummmaaaaaaaaa eliott.

nu ska vi skylla allt på eliott, okei? HAHA

förlåt att jag babblar på, har typ tråkigt. 8c



men iaf,

moooooooreee. (a) <3

2011-03-11 20:48:27
URL: http://www.fridathatsme.bloggplatsen.se
» Anonym

Nu funderar vi på att börja skriva en ny novell.. Vad tycker du att den ska handla om? Ge tips! :d

http://biebernovell.blogg.se/

// Jennifer och Jazmine

2011-03-13 21:44:37
» jennie

meerr !!!!!

2011-03-15 14:30:46
» caroline

Haha, Elliott är fett creepy, han börjar bli lite som en stalker ... eller hur jag ska säga :S

2011-03-18 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback