FRÅGA & SVAR:

Anonym om You change my life - episode 119:
Jätte bra!! :D Men bara en liten fråga... vad har hänt med er header? Eller ska ni inte ha någon? ;)


Svar:
För det första: TACK! :D
För det andra.. jag vet faktiskt inte!? Den är lixom spårlöst försvunnen på något sätt.. Vi trodde först att blogg.se laggade eftersom att det brukar göra det ibland, men nu har den varit borta i över en vecka... Vi måste ju lixom ha en header så jag ska prata med Karro och höra om någon kan fixa en ny till oss... Är det någon av er läsare som gör typ gratis headers, i photoshop kanske?
Sedan vill jag önska er en härlig Valborg och hoppas ni har det toppen!
Nästa kapitel kommer väl typ imorgon, kram!

/AMANDA & KARRO.


Bilden har jag tagit. Det är min bakgrundsbild på min mobil och jag kände att jag behövde dela det på denna bloggen, för jag menar, hur söt är inte Justin på bilderna egentligen!? Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback